معاون عملیاتی و راهبردی قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب:

تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور، مشارکت مردم است

«شاکر اردکانی» گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های تولید و صنعت است.
کد خبر: ۶۵۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶ - 25March 2024

 «رضا شاکر اردکانی» معاون عملیاتی و راهبردی قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب در سفر به قزوین و در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در قزوین، با تبریک سال جدید اظهار داشت: یکی از موضوعاتی مهمی که در بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین در نامگذاری سال های گذشته از سوی مقام معظم رهبری تاکید و متمرکز شده است، مقوله تولید و ارتقاء شرایط اقتصادی کشور می باشد که نشان دهنده شناخت دقیق ایشان از دغدغه‌ها و مسائل مردم و کشور است.

وی افزود: نامگذاری امسال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» توسط مقام معظم رهبری نیز بر همین اساس بوده است و ایشان با اعلام رضایت نسبی از عملکرد مسئولین اما تاکید دارند که در عرصه تولید واقتصاد بایستی یک حرکت جهادی صورت گیرد تا مردم نتایج آن را در سفره های خود احساس کنند.

شاکر اردکانی با اشاره به موضوع مهم تولید و اقتصاد در بیانیه گام دوم انقلاب، ابراز کرد: در این بیانیه بر تقویت اقتصاد مستقل کشور که مبتنی‌ بر تولید انبوه و باکیفیت و توزیع عدالت‌ محور، و مصرف به‌اندازه و بی‌اسراف، و مناسبات مدیریتی خردمندانه تاکید شده است.

این مسئول تصریح کرد: تولید و صنعتی می تواند به صورت ریشه ای و مستحکم پیشرفت کند که بنیان آن مردمی باشد و مردم در موضوع کسب و کارها مشارکت حداکثری داشته باشند.

معاون عملیاتی و راهبردی قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب ادامه داد: در واقع اگر ما بخواهیم جهش تولید داشته باشیم بایستی اقتصاد را مردمی کنیم؛ باید پای مردم را به عرصه تولید به نحو محسوسی باز کنیم، موانع حضور مردم را برطرف کنیم.

وی عنوان کرد: به تعبیر حضرت آقا ما باید کاری کنیم که کشور ایران اسلامی، روز به روز قوی تر شود و لازمه این اقتدار ، قوی شدن در جبهه اقتصادی و از جمله در بحث تولید است که باید در این راستا از همه ظرفیت های داخلی به خصوص توان عظیم مردم نهایت استفاده را ببریم.

شاکر اردکانی در پایان ضمن تاکید بر حمایت دولت از بخش خصوصی و رفع موانع سرمایه گذاری، خاطر نشان کرد: حضور و مشارکت مردم در عرصه های تولید و صنعت به عنوان محرک اصلی چرخه اقتصادی تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی و خنثی کردن و گذشتن از تحریم های ظالمانه دشمنان و استکبار جهانی است.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار