تشییع پیکر کودک شهید حادثه تروریستی در خاش

پیکر کودک شهید «محدیث بامری» از شهدای حادثه تروریستی اخیر در محور ترانزیتی خاش به ایرانشهر تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش بزمان منتقل شد.
کد خبر: ۶۵۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰ - 28March 2024

تشییع پیکر کودک شهید حادثه تروریستی در خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، با حضور معاون فرماندار، ائمه جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین و مردم شهید پرور شهر خاش پیکر کودک شهید «محدیث بامری» از شهدای حادثه تروریستی اخیر در محور ترانزیتی خاش به ایرانشهر تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش بزمان منتقل شد.

در حادثه تروریستی و حمله ناجوانمردانه به یگان تکاوری انتظامی و خودروی عبوری در محور ترانزیتی خاش به ایرانشهر در حوالی دوراهی ایرندگان یک مامور انتظامی و یک کودک از یک خانواده بی گناه به شهادت رسید.

حجت الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش در حاشیه تشییع پیکر این کودک شهید بیان کرد: کوردلان و اشرار و گروهک های تروریستی و مزدوران بیگانه باید بدانند، با خون افراد بیگناه و انجام ترورهای کور، درخت تنومند نظام اسلامی ایران مستحکم و پابرجا می ماند و ان شاءالله شاهد نابودی جنایتکاران و دست نشاندگان استکبار خواهیم بود.

وی اظهار داشت: حمله ناجوانمردانه به یگان تکاوری انتظامی و خودروهای عبوری از هر جهت محکوم بوده و مردم شیعه و سنی و فارس و بلوچ شهرستان خاش از تروریستها بیزار بوده و اعلام انزجار کرده اند.

چند شب قبل واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، در محور خاش _ ایرانشهر، مورد حمله تروریست های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوانسوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین یک خودرو دیگر که حامل اعضای یک خانواده، در مسیر خودرو یگان تکاوری، در حال تردد بود نیز هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، متاسفانه، دو عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها