اعزام راهیان‌نور دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی از بهمن‌ماه امسال آغاز می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه برای تکمیل کامل اردوگاه حبیب‌اللهی نیازمند یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هستیم، گفت: اعزام اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی از بهمن ماه امسال آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ - 11January 2016

اعزام راهیان‌نور دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی از بهمن‌ماه امسال آغاز می‌شود

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس،علی قاسمی طی گفتوگویی، اظهار داشت: مطبوعات در جبهه فرهنگی کار بسیار بزرگی انجام میدهند و ما هم در بسیج و سپاه بهدنبال کار فرهنگی هستیم.

وی با بیان اینکه ما در سپاه و بسیج برای حفظ و دوری جوانان از آسیبهای اجتماعی بهدنبال کار و برنامههای فرهنگی هستیم، افزود: ما هم در بسیج و هم در ادارهکل بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس بهدنبال برنامه هستیم تا گنجینه بزرگ دفاع مقدس حفظ و نشر یابد.

معاون هماهنگکننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسانجنوبی گفت: تجلیل از ایثارگران، حفظ آثار، حفظ وصیتنامه، زندگینامه شهدا و افتخارات رزمندگان و فرماندهان از جمله وظیفه ما در بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس است.

قاسمی با اشاره به برنامههای فرهنگی در سپاه افزود: یکی از بزرگترین برنامههای فرهنگی که سپاه برگزار میکند، اعزام اردوهای راهیاننور در بخشهای مختلف است که امسال بعد از اتمام امتحانات دانشآموزان در بهمن ماه بیش از 2 هزار دانشآموز و از نیمه بهمن تا 15 اسفدماه هزار و 500 دانش آموز پسر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام میشوند.

وی با اشاره به اینکه امسال پیشبینی میشود هزار و 500 دانشجو از خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شوند، اظهار داشت: از 25 اسفندماه تا 20 فروردین ماه راهیاننور عمومی و خانوادگی است که پیشبینی میکنیم امسال بیش از 4 هزار نفر به این اردوها اعزام شوند.

معاون هماهنگکننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اردوگاه شهید حبیب اللهی در اهواز افزود: این اردوگاه محل استقرار خراسان جنوبی در اهواز است و ما تاکنون استانداران خراسان جنوبی را برای بازدید از اردوگاه بردیم.

وی با بیان اینکه ما بهدنبال جذب زائر در بازدید از مناطق عملیاتی جنوب هستیم، اظهار داشت: امسال توانستیم یک خیر را جذب کنیم و از طریق کمکهای آن خیر برخی مشکلات برطرف شد اما تنها در حال حاضر بخش خانوادگی با کمبودهایی مواجه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه طبق برآورد اردوگاه شهید حبیب اللهی برای تکمیل شدن در تمامی بخشها نیازمند یک میلیارد و500  میلیو تومان است، گفت: اردوگاه در بخش دسته جمعی در حال حاضر تکمیل است و تنها در بخش سوئیتهای خانوادگی کمبودهایی داریم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار