فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

تاسی به سیره حضرت علی (ع) نیاز امروز جامعه است

امیر معصومی گفت: امیرالمومنین علی علیه‌السلام اسوه تمام مسلمانان است؛ بر همین اساس باید با بهره‌گیری از سیره و سبک زندگی ایشان فرزندانمان را تربیت کرده و ایشان را الگویی تمام عیار برای خود و خانواده قرار دهیم.
کد خبر: ۶۵۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸ - 02April 2024

تاسی به سیره حضرت علی (ع) نیاز امروز جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، در جمع کارکنان پایور این منطقه ضمن عرض تسلیت شهادت امام علی علیه‌السلام، با اشاره به برخی از فضائل و مناقب مولای متقیان اظهار داشت: حضرت علی علیه‌السلام به عنوان بهترین الگو برای جامعه بشری، نمونه‌ای کامل از کمال انسانی هستند که هیچگاه از خط اسلام عبور نکرده و همواره در مسیر تعالی قدم برداشته‌اند.

وی با بیان اینکه فضیلت‌های حضرت علی علیه‌السلام بیش از توان گفتار است، افزود: حیدر کرار بهترین سرمشق برای مردان جامعه هستند، چراکه تمامی خصوصیات ممتاز در ایشان وجود داشت و هر روز از زندگی پر برکتشان درس بزرگی برای افرادی است که می‌خواهند در مسیر اسلام و انسانیت گام بردارند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام با تاکید بر اینکه حضرت علی (ع) نمونه کاملی از یک مسلمان واقعی بود، ابراز داشت: مولای متقیان در جنگ‌ها دلاورانه با کفار جهاد کرده و در شب‌های تار کوفه همچون پدری مهربان به یتیمان رسیدگی می‌کردند.

امیر معصومی با بیان اینکه مولای متقیان بهترین الگو برای مسلمین جهان است، خاطرنشان کرد: در عظمت و بزرگی حضرت علی (ع) هیچ شکی نیست و به غیر از شیعه و اهل سنت، همه پیروان ادیان الهی بر این مسئله اتفاق نظر دارند که ایشان دارای برترین خصوصیات اخلاقی، دینی و انسانی بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار