فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق تأکید کرد؛

لزوم هم‌افزایی برای خدمت‌رسانی به زائرین رضوی در ایام نوروز

امیر معصومی بر ضرورت هم‌افزایی بیشتر جهت ارائه خدمات بهتر به زائران رضوی در ایام نوروز در منطقه پدافند هوایی شمال شرق تأکید کرد.
کد خبر: ۶۵۷۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ - 19March 2024

لزوم هم‌افزایی برای خدمت‌رسانی به زائرین رضوی در ایام نوروزبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در جمع فرماندهان این منطقه با بیان اینکه رشد و تعالی در عرصه عمل نمایان می‌شود، اظهار داشت: ظرفیت‌های اجرایی منطقه نسبت به سال‌های گذشته رشد و ارتقا چشمگیری داشته است.

وی افزود: میزبانی شایسته از زائران امام رئوف در ایام نوروز امسال که در ماه مبارک رمضان قرار گرفته در اولویت این منطقه است و از همه ظرفیت‌ها و توان موجود استفاده می‌شود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق، تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز را مبارک و پربرکت دانست و گفت: امروز تمامی ظرفیت‌های منطقه پدافند هوایی شمال شرق آماده برای تامین آرامش و خدمت به کارکنان خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امیر معصومی با اشاره به اینکه مسئولان نسبت به مردم مدیون هستند، تأکید کرد: همه مسئولین و فرماندهان باید با انجام درست وظایف محوله، دین خود را نسبت این مردم ادا کنند.

در پایان این نشست تاکید شد در سایه همکاری و هم‌افزایی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در سطح منطقه، در جهت ارتقای معنویت در ایام سال جدید و ماه مبارک رمضان گام‌های موثری برداشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار