رئیس ستاد روز جهانی قدس استان تهران تشریح کرد؛

جزئیات راهپیمایی روز قدس در تهران/ کرسی‌های تلاوت قرآن جهت تقدیم به بیش از ۳۳ هزار شهید فلسطینی

حجت‌الاسلام محمودی ضمن تشریح برنامه‌های ویژه روز جهانی قدس در شهر تهران، گفت: به یاد بیش از ۳۳ هزار شهید فلسطینی و مستشاران شهید در سوریه فردا پنج‌شنبه همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر در مساجد کرسی تلاوت قرآن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱ - 03April 2024

جزئیات راهپیمایی روز قدس تهران/ کرسی‌های تلاوت قرآن جهت تقدیم به بیش از ۳۳ هزار شهید فلسطینیبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محسن محمودی» ظهر امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به یاد بیش از ۳۳ هزار شهید فلسطینی و مستشاران شهید در سوریه فردا پنج‌شنبه همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر در مساجد کرسی تلاوت قرآن برگزار و قرائت آیات وحی به ارواح شهدای مظلوم فلسطینی تقدیم خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمودی افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس از ۱۰ مسیر اعلام شده به سوی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و از میدان فردوسی نیز به سوی دانشگاه تهران تشییع پیکرهای شهدای عملیات تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی در سوریه انجام خواهد شد.

رئیس ستاد روز جهانی قدس استان تهران افزود: مسیر راهپیمایی از مبادی دهگانه به سوی دانشگاه تهران خواهد بود و راهپیمایان به فیض تشییع شهدا خواهند رسید و در مسیرهای راهپیمایی دهها غرفه فرهنگی و تبیینی برپا خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی به برنامه‌های پایانی راهپیمایی اشاره کرد و گفت: اجرای مداحی حماسی، قرائت قطعنامه، سخنرانی سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه و اقامه نماز جمعه توسط حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی برنامه‌های پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس تهران خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران حضور فعال شبکه‌های مختلف صدا وسیما و پخش مستقیم مراسم، حضور خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی و فعالان فضای مجازی، اجرای مداحی و گروه‌های سرود را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و از شهروندان تهرانی خصوصا جوانان و کودکان و بانوان تهرانی خواست با دست نوشته، اقلام تبلیغی مناسب، آدمک، تصاویر و کاریکاتور و امثال آنها پیام خود در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل به جهانیان برسانند. ضمن اینکه فعالان فضای مجازی باید به رسالت تاریخی خود عمل نموده و زبان گویای ملت فلسطین و مردم مظلوم غزه باشند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار