دعوت رئیس عقیدتی سیاسی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی برای حضور مردم در روز قدس

حجت الاسلام «شریفی» برای شرکت مردم و شهیدپرور استان مرکزی در مراسم جهانی روز قدس پیامی را منتشر کرد.
کد خبر: ۶۵۹۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶ - 04April 2024

پیام رئیس عقیدتی سیاسی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی برای شرکت عموم مسلمانان و امت شهید پروژه ایران در مراسم جهانی روز قدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، حجت الاسلام والمسلمین «مصطفی شریفی» رئیس عقیدتی سیاسی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی برای شرکت مردم و شهیدپرور استان در مراسم جهانی روز قدس پیامی را منتشر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّىٰ لَا تَكُونَ فِتْنَةٌ"

 امسال در حالی به استقبال مراسم روز جهانی قدس، این بزرگ میراث بزرگ و پویای خمینی کبیر(ره)، میرویم که مسلمانان جهان شاهد کشتار بی‌رحمانه ی زنان و کودکان مظلوم غزه در سایه سکوت جوامع و اتحادیه های بین المللی با اتحاد شوم شیطان بزرگ آمریکا، اتحادیه اروپا و برخی کشورهای خودفروخته ی اسلامی در حمایت لجستیک از رژیم منفور و منحوس صهیونیستی می باشیم.

این در حالیست که این رژیم ضد بشری و منحوس با حمله وحشیانه به کنسولگری ایران در دمشق و زیر پا گذاشتن تمام قواعد بین المللی اهمیت نامگذاری این روز توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی را بر تمام جهانی مشخص کرد.

اینجانب با نثار بهترین درودهای بر مردم مقاوم و شجاعِ فلسطین و حامیان آن بالاخص مردم قهرمان و عزت مند یمن و سید مقاومت نصر الله و ادای احترام به شهدای جبهه مقاومت اسلامی، جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی را در به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع غزه محکوم کرده و ضمن حمایت از مردم مسلمان فلسطین، همگان را به بزرگداشت روز جهانی قدس و آرمان های فلسطین و حضوری پرشکوه تر از گذشته در راهپیمایی آن دعوت می نمایم.

بی شک این حضور با شکوه امت اسلامی مشت محکم بر دهان این رژیم و حامیان آن و مایه دلگرمی مردم عزیز غزه و جبهه مقاومت اسلامی و اجری عظیم برای همگان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها