دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

راهپیمایی روز جهانی قدس شکوه همبستگی مردم

راهپیمایی روز جهانی قدس که امروز همزمان با سراسر کشور در بردسکن برگزار شد شکوه همبستگی و بیداری شهروندان انقلابی و روزه‌دار این شهرستان را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۶۵۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸ - 05April 2024

راهپیمایی روز جهانی قدس شکوه همبستگی مردمگروه استان‌های دفاع‌پرس‌- «حسین نوری» فعال رسانه‌ای؛ قشرهای مختلف مردم روزه‌دار، ولایتمدار، انقلابی، دشمن‌شناس و همیشه در صحنه بردسکن امروز همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان بادحضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس یکبار دیگر با مردم مظلوم سرزمین‌های اشغالی فلسطین ابراز همدردی کردند.

امروز مردم همیشه در صحنه بردسکن به میدان آمدند تا بار دیگر با لبیک به فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شرکت در راهپیمایی روز قدس حماسه‌ای از جنس غیرت و همدلی خلق کنند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر استکبار» و «مرگ بر تروریست» نفرت و انزجار خود را از رژیم جعلی، غاصب، نامشروع و کودک‌کش صهیونیستی و جنایت‌های ضدبشری و غیرانسانی آنان علیه ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

حضور نوجوانان، جوانان و ورزشکاران با لباس‌های متحدالشکل، سازمان بسیج دانش‌آموزی و بسیجیان سرافراز از جلوه‌های این راهپیمایی بود.

حمل پرچم مقدس جمهوری اسلامی، تصاویر امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز پارچه نوشته‌هایی در محکومیت جنایت‌های ضد انسانی اسرائیل بر جلوه‌های این راهپیمایی افزود.

حضور پرشور بانوان، مادران به همراه نوزادان و کودکان خردسال و دختران و فریادهای کوبنده آنان در اعلام انزجار از اقدامات وحشیانه اسرائیل غاصب در سرزمین اشغالی فلسطین و کشتار مردم مظلوم غزه بار دیگر نقش اثرگذار بانوان ایران اسلامی در تاریخ انقلاب را یادآور شد.

راهپیمایان بردسکنی با پیمودن مسیر خیابان قائم در میدان حسینی بردسکن تجمع کرده و با سردادن شعار «الله اکبر خامنه‌ای رهبر» قطعنامه سراسری روز قدس را تائید کرده و در پایان از سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علی‌اصغر امینی» امام جمعه شهرستان بهره‌مند شدند.

راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار «از طوفان‌الاقصی تا طوفان‌الاحرار» همزمان با شهرستان بردسکن در دو بخش انابد و شهرآباد هم برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها