فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس پشتوانه پولادین جبهه مقاومت است

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: حضور با شکوه مسلمانان در راهپیمایی روز قدس، پشتوانه پولادین جبهه مقاومت بوده و این روز نمادی از تقابل دو مفهوم استضعاف و استکبار است.
کد خبر: ۶۵۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲ - 05April 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در حاشیه در مراسم راهپیمایی روز قدس از شکوه حضور مردم و کارکنان نیرو‌های مسلح در این راهپیمایی قدردانی و این حضور پرشور را سبب دلگرمی نیرو‌های مسلح کشورمان در پاسخ به دشمنان پلید نظام اسلامی دانست.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه سرسپردگان دنیای استعمار و استکبار خود را به بی‌خیالی زده‌اند تا صدای گام‌های استوار انتفاضه مردان و زنان فلسطینی را نشنوند، افزود: ایستادگی زنان و مردان بی دفاع فلسطینی در برابر رژیم تا دندان مسلح اسرائیل هیچ‌گاه پایانی ندارد.

وی ادامه داد: آنچه موجب تشدید درد و رنج فلسطینیان شده، سکوت سنگین برخی حکام عرب در قبال ظلم و ستمِ بی‌حد و حصری است که بر آنان روا داشته می‌شود؛ حکام جاه‌طلب و قدرت‌طلبی که با وجود داشتن ثروت‌های بسیار زیاد و غیر قابل توصیف نه‌تنها هیچ دفاعی از مردم مورد ظلم و ستم واقع شده فلسطین نمی‌کنند، بلکه در راستای تأمین اهداف سیاسی و پلید خود در جبهه صهیونیسم حاضر شده اند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: حضور با شکوه مسلمانان در راهپیمایی ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ پشتوانه پولادین جبهه مقاومت و این روز نمادی از تقابل دو مفهوم استضعاف و استکبار است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار