همزمان با آخرین روز‌های ماه مبارک رمضان؛

جشن «روزه اولی‌ها» در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار می‌شود

همزمان با آخرین روز‌های ماه مبارک رمضان، جشن «روزه اولی‌ها» در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۰۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷ - 08April 2024

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، همزمان با آخرین روز‌های ماه مبارک رمضان، جشن «روزه اولی‌ها» با حضور دختران و پسران نوجوان در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار می‌شود. 

این جشن بزرگ در ادامه پویش «روزه اولی‌ها» برگزار می‌شود و مهمان ویژه آن جمعی از نوجوانان تهرانی هستند که امسال برای نخستین بار توفیق انجام فریضه الهی و عبادت پروردگار در ماه رمضان را پیدا کرده‌اند. 

پویش «روزه اولی‌ها» با هدف تشویق و ترغیب نوجوانان دختر و پسر به انجام فریضه الهی و روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان نخستین بار در سال ۱۴۰۲ با تولید نماهنگ روزه اولی‌ها آغاز و در استان‌های مختلف به صورت ویژه برگزار شد. 

شکرانه یک ماه روزه داری و برپایی جشن بزرگ برای نوجوانان/ جشن «روزه اولی‌ها» برگزار می‌شود

امسال نیز دومین نماهنگ روزه اولی‌ها تولید شد و دومین دوره از این پویش به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و با استفاده از ظرفیت‌های مردمی در سراسر کشور برگزار شد؛ برگزاری تجمعات میدانی بخشی از این پویش بود که مورد استقبال ویژه کودکان و نوجوانان قرار گرفت. 

هم اکنون و در آستانه فرارسیدن عید فطر، جشن «روزه اولی‌ها» روز دوشنبه (۲۰ فروردین) از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در ورزشگاه شهید شیرودی و سالن شهید افراسیابی برگزار می‌شود. در این جشن مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) از جمله عبدالرضا هلالی، محمدحسین پویانفر، محمد فصولی، محمد ابراهیمی، سجاد محمدی، امین قدیم و محسن عراقی حضور خواهند داشت. 

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها