برگزاری بزرگداشت شهید صیادشیرازی در خاش

گرامیداشت سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیادشیرازی در سالن شهدای ارتش تیپ ۲۸۸ زرهی خاش برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹ - 09April 2024

برگزاری بزرگداشت امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، گرامیداشت سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی با حضور امامان جمعه شیعه و سنی، نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی اجرایی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و کارکنان تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی بزرگداشت سپهبدان شهید ارتش علی صیادشیرازی و محمدولی قرنی در سالن شهدای ارتش تیپ ۲۸۸ زرهی خاش برگزار شد.

«علی کرد» نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با محکوم کردن حوادث تروریستی اخیر در دمشق سوریه و چابهار و راسک سیستان و بلوچستان و به شهادت رسیدن شماری از نیروهای جبهه مقاومت و نیز نیروهای حافظ امنیت گفت: رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و سران استکباری و عوامل دست نشانده آنها بایستی در قبال جنایت های فجیع و کشتار افراد بیگناه پاسخگو باشند و یقیناً ایران سربلند به موقع به اقدامات کور تروریستی پاسخ خواهد داد.

حجت الاسلام «غلامرضا دهقان» و مولوی «محمدعلی شهنوازی» امامان جمعه شیعه و سنی خاش نیز بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید و یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب، جبهه مقاومت و راه ترور را گرامی داشتند.

امیر سرتیپ دوم «محمد غیجی» فرمانده تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش مستقر در خاش نیز به بیان شخصیت های بارز شهید سپهبد علی صیاد شیرازی پرداخت.

در انتهای این مراسم از خانواده معظم سرتیپ شهید سلیمان هاشم زهی با حضور مسئولین تجلیل صورت گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار