امام جمعه آبدانان؛

امنیت انقلاب اسلامی ثمره خون شهیدان است

حجت‌الاسلام «احمد فداله» گفت: امروز بزرگترین نعمت انقلاب اسلامی، امنیتی است که در کشور وجود دارد و این امنیت ثمره خون شهیدان و اقتدار نیرو‌های نظامی و انتظامی است.
کد خبر: ۶۶۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱ - 10April 2024

امنیت انقلاب اسلامی ثمره خون شهیدان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام حجت‌الاسلام والمسلمین «حسینی احمدفداله» امام جمعه شهرستان آبدانان در خطبه‌های نماز عید فطر این شهرستان اظهار داشت: خداوند در روز عید سعید فطر بزرگترین اجر رابه بندگان خالص خود می‌دهد و همه گناهان را می‌بخشد. 

وی افزود: عید فطر روز بسیار مهمّى براى مسلمانان است، زیرا پس از یک ماه روزه و تهجّد و عبادت، براى گرفتن پاداش الهى آماده مى‏ شوند.

امام جمعه آبدانان خاطر نشان کرد:متاسفانه دیروز شاهد خباثت جیش الظلم در به شهادت رساندن سبز پوشان نظم و امنیت در استان سیستان و بلوچستان بودیم که شهادت این عزیزان را تسلیت می‌گویم 

وی افزود: امروز بزرگترین نعمت انقلاب اسلامی امنیتی است که در کشور وجود دارد و این امنیت ثمره خون شهیدان و اقتدار نیرو‌های نظامی و انتظامی ماست. 

حجت‌الاسلام «احمد فداله» اضافه کرد: اجتماعات مردم در مناسبت‌های گوناگون پیام مهمی را برای همه ظالمان بخصوص کسانی که دست به کشتار مردم مظلوم غزه می‌زنند دارد که زمان نابودی آن‌ها فرا رسیده است.

وی در پایان از حضور باشکوه مردم غیور شهید پرور آبدانان در مراسم روز قدس و نماز عید فطر تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها