کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سخنان رهبر انقلاب رژیم صهیونیستی را در پرتگاه خطرناک قرار داده است

قنادباشی با تاکید براینکه در قضیه تنبیه رژیم صهیونیستی زمان به نفع جمهوری اسلامی ایران است چراکه دشمن توانمندی و قابلیت خود را از دست می‌دهد، گفت: کارشناسان دنیا معتقدند، مواضع و سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز عید فطر درخصوص تنبیه رژیم صهیونیستی، این رژیم کودک‌کش را در پرتگاه خطرناک‌تری قرار داده است.
کد خبر: ۶۶۰۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴ - 11April 2024

«جعفر قنادباشی» کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفا‌ع‌پرس، به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان پرداخت و با بیان اینکه تاکید معظم‌له بر تنبیه متجاوز، مقامات رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ را در قبال مسائل منطقه دچار لکنت زبان کرد، اظهار داشت: هر سخن رهبر انقلاب که بیانگر واکنش جمهوری اسلامی ایران نسبت به رژیم صهیونیستی باشد، با توجه به توانمندی‌های بسیار زیاد ایران در پاسخ‌دهی و عملیات آفندی و پدافندی به‌گونه‌ای است که مهمترین موضوع برای دستگاه‌های سیاسی و نظامی در رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار می‌گیرد.

این کارشناس مسائل بین‌الملل با تاکید براینکه دشمن صهیونیست از پاسخ جمهوری اسلامی دچار ترس و هراس بی‌سابقه شده است، گفت: رهبر انقلاب درخصوص انتقام از رژیم صهیونیست بر مسئله «تنبیه متجاوز» تکیه کردند لذا این‌بار علاوه بر انتقام سخت، صحبت از تنبیه رژیم صهیونیستی است. با توجه به اطلاعاتی که دشمن از توانمندی‌های موشکی و پهپادی ما دارند، این سبب شده است که دشمن ترس بیشتری نسبت به گذشته از انتقام جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

وی به مواضع مسوولین آمریکایی در روزهای اخیر پرداخت و خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا و دیگر مقامات آمریکایی مواضع و سخنانی به زبان آورده‌اند که نشان می‌دهد موضوع نسبت به گذشته متفاوت است. اگر این مواضع تحلیل روانشناسانه شود، خواهیم فهمید که بیشترین ترس را دارند. مخصوصاً که شهرک‌های صهیونیست‌نیشن در مناطق اشغالی همگی دچار یک‌نوع ترس و نگرانی شده‌اند و این حجم از ترس هیچ‌گاه در طول حیات رژیم صهیونیستی سابقه نداشته است.

قنادباشی ادامه داد: ترس و واهمه‌ی صهیونیست‌ها در طول تاریخ و در دورانی که جنگ‌های مختلفی را تجربه کرده‌اند، به‌اندازه امروز نبوده است و این نشان دهنده اهمیت مواضع جمهوری اسلامی ایران است که چقدر در مواضع جدی و مصمم است. دوم اینکه نشان دهنده توانمندی‌های جمهوری اسلامی است. آن‌ها می‌دانند پاسخ جمهوری اسلامی ایران با حجم توانمندی و قدرت، چه خساراتی را برای آن‌ها درپی خواهد داشت لذا موجب شده تحلیل‌گران و صاحب‌نظران بین‌المللی در اظهاراتشان درباره سخنان رهبری تاکید کنند که موضع ایران به‌تنهایی می‌تواند به‌صورت عملیات روانی رژیم صهیونیستی را در پرتگاه خطرناک‌تری قرار دهد.

این کارشناس مسائل بین‌الملل تصریح کرد: همین موضع که آن‌ها ناگزیرند همواره در آماده‌‌باش و در پناه‌گاه‌ها قرار داشته باشند، هرچه زمان می‌گذرد بیشتر آن‌ها را نگران می‌کند یعنی در واقع اینجا زمان به نفع جمهوری اسلامی ایران است. همانطوری که در گذشته در منطقه نوار غزه گذر زمان به نفع جبهه مقاومت بود، امروز در قضیه تهدید ایران نسبت به رژیم صهیونیستی زمان به نفع جمهوری اسلامی ایران است. هرچه زمان می‌گذرد، دشمن توانمندی و قابلیت خود را از دست می‌دهد. 

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار