استاندار ایلام:

رضایت‌مندی مردم بزرگترین سرمایه معنوی برای نظام است

«بهرام‌نیا» گفت: رضایت‌مندی مردم بزرگترین سرمایه معنوی برای نظام است و همین رضایت‌مندی، انرژی برای خدمت دولت‌مردان به مردم است.
کد خبر: ۶۶۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴ - 14April 2024

اخلاق‌مداری سرلوحه کار مدیران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام امروز یکشنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان، با اشاره به حمله موشکی و پهبادی به رژیم خبیث و ددمنش صهونیستی، اظهار داشت: این پیروزی که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با حمایت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به وقوع پیوست دل هر انسان آزاده و کسانی که به حقوق بشر واقعی عنایت داشتند را شاد کردند.

وی افزود: رعایت اخلاق و اخلاق‌مداری سرلوحه مدیران دولت سیزدهم است و آن‌چه که داریم به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران است، شخصا سرباز نظام هستم و خود را در جایگاه خدمت‌گذاری به مردم می‌بینم.

استاندار ایلام با بیان این‌که بنای دولت سیزدهم، اخلاق‌مداری و حکمرانی اسلامی است، گفت: رضایت‌مندی مردم بزرگترین سرمایه معنوی برای نظام است و همین رضایت‌مندی، انرژی برای خدمت دولت‌مردان به مردم است.

رییس شورای اطلاع‌رسانی استان بیان داشت: نظام و دولت قائم به شخص نیست و قلم، تفکر و گفتمان شورای اطلاع‌رسانی، در تحلیل و تبیین نگاه‌ها، بیان دستاورد‌های دولت باشد.

وی با قدردانی از عملکرد اعضای شورای اطلاع‌رسانی استان، عنوان کرد: عملکرد شورای اطلاع‌رسانی استان رضایت‌بخش است و از همه اعضای شورای اطلاع‌رسانی و اصحاب رسانه استان قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها