رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح:

عملیات «وعده صادق» آزادی قدس شریف را نزدیک‌تر کرد

حجت‌‌الاسلام گواهی گفت: به واسطه اینکه عملیات وعده صادق در مدت زمان کوتاهی از ماه رمضان و عید سعید فطر انجام شده عید در عید است. تردید نداشته باشید که روزهای خوبی در پیش است و ان‌شاءالله آزادی قدس شریف محقق خواهد شد. 
کد خبر: ۶۶۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱ - 14April 2024

عملیات «وعده صادق» آزادی قدس شریف را نزدیک‌تر کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «عبدالعلی گواهی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح امروز (یکشنبه) در هشتمین دوره بصیرت معاونین، روسای سازمان‌ها و مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در مشهد برگزار شد، با اشاره به جایگاه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مقابله با تحریف دفاع مقدس، اظهار داشت: امپراطوری رسانه‌ای دشمن با شبهه‌آفرینی در خصوص دفاع مقدس به دنبال کم کردن محبوبیت امام خمینی (ره) در اذهان عمومی بود اما تنها مرجعی که توانست به شبهات مطرح شده در این حوزه پاسخ دهد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بود. 

وی ادامه داد: باید در مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت در مصلی‌های نماز جمعه میز خدمت بر پا شود و راویان دفاع مقدس که خود آن دوران پر افتخار را درک کردند به تبیین این حماسه و دستاوردهای آن در حوزه‌های مختلف بپردازند تا مانع تحریف و فراموشی آن شوند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستادکل نیرو‌های مسلح در ادامه سخنان خود با اشاره به عملیات پیروزمندانه وعده صادق، گفت: سرداران زاهدی، حاج‌رحیمی و دیگر مستشاران نظامی ایران که توسط صهیونیست‌ها به‌عنوان شقی‌ترین انسان‌ها در دمشق به شهادت رسیدند به بالاترین جایگاه معنوی دست پیدا کردند.

حجت‌الاسلام گواهی تصریح کرد: به واسطه اینکه عملیات وعده صادق در مدت زمان کوتاهی از ماه رمضان و عید سعید فطر انجام شده عید در عید است. تردید نداشته باشید که روزهای خوبی در پیش است و ان‌شاءالله آزادی قدس شریف محقق خواهد شد. 

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستادکل نیرو‌های مسلح در ادامه با قدردانی از برگزاری دوره‌های بصیرت ویژه مدیران و کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: نیاز امروز جامعه تبیین حماسه دفاع مقدس برای نسل جوان است؛ بر همین اساس باید متناسب با نیاز ساختارهای اداری وصیت‌نامه شهدا براساس موضوع‌بندی، چاپ شود و در اختیار دستگاه‌ها قرار گیرد تا جلسات با قرائت وصایای شهدا و بهره‌مندی از مفاهیم آن آغاز شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها