امام جماعت حرم رضوی:

عملیات دلیرانه نیروهای مسلح موجب افتخار جامعه بشری‌ست

حجت‌‌الاسلام راشد یزدی گفت: امروز وجدان دنیا نسبت به جنایاتی که صهیونیست‌ها در غزه و فلسطین مرتکب شده است بیدار شده و تمام کشورهای دنیا در قبال این جنایات موضع گرفتند و عملیات وعده صادق پاسخی به جنایات رژیم جعلی صهیونیستی بود که دنیا از اجرای آن خوشحال شدند.
کد خبر: ۶۶۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸ - 14April 2024

عملیات دلیرانه نیروهای مسلح موجب افتخار جامعه بشری‌ستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدکاظم راشد یزدی» امام جماعت حرم رضوی امروز (یکشنبه) در هشتمین دوره بصیرت معاونین، روسای سازمان‌ها و مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در مشهد برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: حرکت دلیرانه و فاخری که شب گذشته نیروهای مسلح انجام دادند بسیار افتخارآمیز بود که جشن و سرور بشریت را به همراه دارد.

وی یادآور شد: خصم بدمنش به هاری دچار شده بود که خودش هم متوجه جنایاتی که مرتکب می‌شد، نمی‌شد.

وی گفت: امروز وجدان دنیا نسبت به جنایاتی که صهیونیست‌ها در غزه و فلسطین مرتکب شده است بیدار شده و تمام کشورهای دنیا در قبال این جنایات موضع گرفتند و عملیات وعده صادق پاسخی به جنایات رژیم جعلی صهیونیستی بود که دنیا از اجرای آن خوشحال شدند.

حجت‌‌الاسلام راشد یزدی در ادامه با اشاره به اهمیت حضور عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح افزود: نقش‌آفرینی روحانیون در سازمان عقیدتی سیاسی و حوزه نمایندگی ولی فقیه نشر گسترده معارف قرآنی و نهج‌البلاغه را در بین کارکنان نیروهای مسلح به همراه داشته و دارد و نشانگر آن است که حرکت نیروهای مسلح مبتنی بر دستورات و موازین اسلامی است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مدت زمان کوتاهی از ماه رمضان می‌گذرد باید به این مهم اهتمام داشت که همواره از این فرصت که جهاد با نفس را به همراه دارد و خداوند پیش روی مومنین قرار داده در جهت تحول درونی استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار