پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان به مناسبت روز ارتش

سرهنگ پاسدار «کاظمی» در پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۶۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵ - 17April 2024

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار گلستان به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، سرهنگ پاسدار «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان در پیامی فرا رسیدن ۲۹  فروردین روز ارتش را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و نهم فرودین ماه، روز ارتش، روز بزرگداشت ایثارگری‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان سلحشوری است که با دفاع از حریم ولایت و صیانت از استقلال و تمامیت ارضی میهن عزیز اسلامی در طول سال‌های پرافتخار دفاع مقدس بر بلندای رفیع عزت و سرافرازی ایستادند.

آنچه که امروز بدان می‌بالیم و مسبب صلابت، پایداری و عزت ایران مقتدر اسلامی است مولود ایستادگی و ایثارگری‌های فرزندان رشید و برومند این مرز بوم در نیرو‌های مسلح خصوصا ارتش قهرمان است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران که با گذری افتخارآمیز از حماسه دفاع مقدس و کسب تجارب ارزشمند در دفاع از تمامیت ارضی کشور کارنامه‌ای درخشان بر جای گذاشت، امروزه به مدد همت و تعهد متخصصان و دانشمندان داخلی دستاورد‌های عظیم و گرانبهایی را در عرصه توانمندی‌های نوین نظامی و دفاعی بدست آورده و نقش مهمی در صحنه دفاعی منطقه و فرا منطقه بر عهده دارد.

اینجانب ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمام دلاورمردان حماسه آفرین نیرو‌های زمینی، هوایی و دریایی ارتش تبریک عرض می‌نمایم و توفیق روز افزون جان بر کفان این عرصه را در سایه عنایات حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها