فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد:

نیرو‌های مسلح ایران به هرگونه تعدی به مرز‌های ایران پاسخی طوفانی می‌دهد

امیرسرتیپ دوم ستاد «رضایی» گفت: پیام انقلاب اسلامی ایران در عملیات وعده صادق این بود که نیروهای مسلح ایران به هر گونه تعدی به مرزهای ایران اسلامی، پاسخی طوفانی می‌دهد.
کد خبر: ۶۶۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲ - 17April 2024

وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران به هرگونه تعدی به منافع مرز‌ها و امنیت نظام اسلامی پاسخ طوفانی و یکپارچه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، امیرسرتیپ دوم ستاد «ابوالقاسم رضایی» فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در رژه ارتش که در شهر شیراز برگزار شد، ضمن تبریک فرار رسیدن روز ارتش، اظهار داشت: با دوراندیشی حکیماینه و صدور فرمان قاطع فرمام امام خمینی (ره) مبنی بر حمایت از ارتش در برابر توطئه‌ انحلال، این رکن دفاعی کشور را عظمت بخشید و ثابت شد که ماهیت این نیرو با ویژگی‌های مردمی بودن، انقلابی بودن، ایمان و ولایتمداری نظم و انضبات شجاعت خطرپذیری سرمایه‌ای ارزشمند برای سربلندی، استقلال و اقتدار نظام اسلامی ایران است.

وی افزود: ارتش بارها و بارها در میدان‌های سخت و آزمون‌های دشوار پاسخ این اعتماد و حمایت را به شایستگی نشان داد که نمونه بارز آن  حفط تمامیت اراضی و استقلال کشور با همراهی مردم عزیز، سپاه پاسدارن و بسیج مخلص، با تقدیم بیش از 48 هزار شهید گلگون کفن و صدها هزار جانبار آزاده و ایثارگر سرافراز در هشت سال دفاع مقدس بود.

امیر رضایی با اشاره به اینکه امروز بیشینه و ارتباط درخشان دفاعی ارتش و نیروهای مسلح به بازندگی مقتدرانه و درون زای نظام اسلامی منتج شده است، ادامه داد: پیام انقلاب اسلامی ایران در عملیات وعده صادق این بود که نیروهای مسلح ایران به هر گونه تعدی به مرزهای ایران اسلامی، پاسخی طوفانی می‌دهد. آنچه در عملیات شکوهمند اخیر در تجاوز آشکار دشمن به ثمر رسید و دل مردم مظلوم به ویژه مردم مقاوم فلسطین و غزه را شاد کرد تنها گوشه ای از ظرفیت و اراده مستحکم نیروهای مسلح است که با محوریت نیروی هوافضای سپاه انجام شد.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ امنیت کشور، خاطرنشان کرد: نقش آفرینی ارتش در تقویت ستاد قدرتمند دفاعی با اجرای طرح ها و اقدامات متعدد و راه اندازی پایگاه های مختلف از جمله پایگاه های راهبردی پهبادی و تاکنیکی زیرزمینی و صدها دستاورد نوین دفاعی در زمین؛ هوا و فضا و بی شک در عرصه های علوم سایه هر گونه تعرض و جسارت زبون از نظام  مردم شریف مردم ایران برداشته است. امروز روز بزرگداشت حماسه آفرینی نیروی ارتش قهرمان است که نیروی زمینی با ساختار جدید رزمی و واکنش سریع برای انجام وظیفه خطیر دفاع از هزاران کیلومتر مرز در مناطق مختلف و مقابله با تهدیدها در محیط پیرامونی بخشی از عمر و زندگی خود را سپری کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها