فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ ارتش:

اجازه هیچ‌گونه تعرضی را به مرز‌های کشور نخواهیم داد

امیر سرتیپ «شاطری» با بیان اینکه ارتش برای دفاع از کشور همیشه حاضر است و اجازه هیچ تعرضی را به مرز‌های کشور نخواهیم داد، گفت: اوایل جنگ تجهیزاتی نداشتیم و اکنون ارتش با استفاده از جوانان و تجربه متخصصان به دانش جدید دست پیدا کرده است.
کد خبر: ۶۶۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸ - 17April 2024

اجاره هیچ‌گونه تعرضی را به مرز‌های کشور نخواهیم داد ///سلام خانم لیمویی لطفا تماس بگیرید// جهانتاب//به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، آیین رژه روز ارتش با حضور آیت‌الله «عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، «قناعت» استاندار خراسان جنوبی، سردار «مهدوی» فرمانده سپاه استان، اعضای شورای تأمین و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مردم و خانواده‌های شهدا در بیرجند برگزار شد.

نواختن مارش نظامی توسط رزم نوازان نیروهای مسلح و رژه یگان‌های منتخب نظامی و انتظامی از مقابل جایگاه و تمثال رهبر معظم انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های این آیین بود و مسئولان در بدو ورود به مقام شامخ شهیدان انقلاب، دفاع مقدس و مدافع وطن ادای احترام کردند. 

در این آیین نیروهای مسلح مستقر در استان به مناسبت بزرگداشت روز ارتش با برگزاری مراسم رژه توان دفاعی و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند، همچنین دیده‌بان‌های سیار، سامانه‌های پیشرفته هوایی، راداری، پدافند هوایی و تجهیزات مقابله با اغتشاشات در مراسم رژه امسال به نمایش گذاشته شد.

امیر سرتیپ دوم ستاد «جلیل شاطری» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ ارتش در این مراسم، اظهار داشت: امروز به مردم و جهان ثابت می‌کنیم هوای برفی یا بارانی و شرایط محیطی فرقی ندارد بلکه هدف اصلی ایجاد و تقویت امنیت است.

وی گفت: نیاز است برای ایجاد بازدارندگی، خود را به تسلیحات روز تجهیز کنیم زیرا اگر کشوری تجهیزات، تسلیحات و ادوات نظامی به اندازه کافی نداشته باشد آماج و هدف قابل رؤیت برای دیگر کشورها است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ ارتش با بیان اینکه در اوایل جنگ تجهیزاتی نداشتیم و اکنون ارتش با استفاده از جوانان و تجربه متخصصان به دانش جدید دست پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: ارتش برای دفاع از کشور همیشه حاضر است و اجازه هیچ تعرضی را به مرز‌های کشور نخواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها