دیدار کارکنان تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی و مرکز تربیت و آموزش ۰۸ با امام جمعه خاش

کارکنان تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی و مرکز تربیت و آموزش ۰۸ به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش با امام جمعه در محل دفتر امام جمعه دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۶۶۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳ - 17April 2024

دیدار کارکنان تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی و مرکز تربیت و اموزش ۰۸ با امام جمعه خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، کارکنان تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی و مرکز تربیت و آموزش ۰۸ به مناسبت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش با امام جمعه در محل دفتر امام جمعه دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش در این دیدار ضمن تبریک اقدام تاریخی، جهانی و برجسته توسط نیروهای مسلح ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: این حجم عملیات بازدارندگی با این ابزار و ادوات بی نظیر و برای اولین بار است که توسط ایران مقتدر انجام شد که ارزش بالایی دارد. 

امام جمعه خاش بیان کرد: ارتش ما شجاع،با انگیزه ،توانمند و تکلیف محور است و مردمی بودن،از جنس‌مردم بودن و حاضربودن در همه اقدامات حمایتی از مردم در تمامی بحرانها،مجهز بودن به تمام ادوات روز و قدرت بالای مانورها در همه صحنه های مورد نیاز،مهیا بودن و آمادگی صد درصدی در هرشرایطی از درون و در سخت ترین اقلیم ها، معتقد بودن و معنویت و دفاع از دین و دیانت توسط ارتشیان را جزو چهار رکن اصلی  و دارایی های مهم نیروهای مسلح و به ویژه ارتشیان عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار