جشنواره شعر فجر از شهر قم آغاز می‌شود

نخستین محفل از سری محافل شعرخوانی دهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر 26 دی ماه در شهر قم برگزار می شود.
کد خبر: ۶۶۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ - 13January 2016

جشنواره شعر فجر از شهر قم آغاز می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، دهمین جشنواره شعر فجر با برگزاری 15 محفل شعر برگزار می شود که نخستین آن 26 دی ماه در شهر قم است که پس از این محفل در قم، محفل شعر مهاجرت با حضور شاعران افغانستانی مقیم ایران در شهرری برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، محافل شعر ایلام، همدان، خراسان شمالی و محافلی در شمال غرب و جنوب شرق کشور از دیگر برنامه هایی است که در این دوره از جشنواره شعر فجر برگزار می شود.
دهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر محافلی در خارج از کشور نیز خواهد داشت. محفل شعرخوانی لبنان که با عنوان شعر مقاومت برگزار می شود در بهمن ماه میزبان شاعرانی از ایران و لبنان خواهد بود که آثار خود را با محوریت شعر مقاومت خواهند خواند. بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان به عنوان مجری دهمین دوره جشنواره شعر فجر محافلی نیز در کشورهای دیگر برگزار خواهد کرد.
محفل شعرخوانی شهر قم، روز شنبه از ساعت 18 در تالار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، واقع در بلوار جمهوری اسلامی آغاز می شود و ورود عموم علاقه مندان به شعر و ادب در آن آزاد است.
اختتامیه دهمین جشنواره بین المللی شعر فجر، نخستین روزهای اسفند ماه سال جاری از سوی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و با دبیری اسماعیل امینی در تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار