رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مازندران:

قضات سازمان قضایی در کنار پلیس مسیر خدمت به مردم را تسهیل کردند

سرهنگ «تقدیسی» گفت: قضات شریف و دلسوز سازمان قضایی با حضور خود از ابتدای تحویل سال در مراکز انتظامی با راهنمایی‌ها و ارشاد‌های خود مسیر خدمت به مردم را تسهیل کردند.
کد خبر: ۶۶۲۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹ - 22April 2024

حضور قضات در مراکز انتظامی، افتخاری برای پلیس استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «محمد اسماعیل زارعی کیاپی» رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران در نشست سرهنگ «مسعود تقدیسی» رئیس یازرسی فرماندهی انتظامی مازندران ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی پلیس اظهار داشت: نیرو‌های مسلح همچون برادران ما هستند و نگاه ما همیشه پیشگیرانه بوده و الحمدالله طی گزارشات وصولی از سوی همکاران قضایی، خدمت رسانی در مراکز انتظامی از شهرستان گلوگاه تا رامسر در ایام نوروز به صورت خوبی پیش رفت.

سرهنگ «مسعود تقدیسی» رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی مازندران ضمن تقدیر از حضور قضات در مراکز انتظامی استان مازندران از هنگام تحویل سال نو گفت: الحمدلله در سالی که شروع بهار طبیعت با بهار قرآن همراه شد، قضات شریف و دلسوز سازمان قضایی هم با حضور خود از ابتدای تحویل سال در مراکز انتظامی، علی رغم ایام تعطیلات و استراحت با راهنمایی‌های ارشاد‌های خود مسیر خدمت به مردم را تسهیل کردند که جای بسی تقدیر و تشکر را دارد.

وی افزود: همیشه به همکاران خود عرض می‌کنم که حضور مقامات قضایی در مراکز انتظامی و جمع خودتان غنیمت بدانید چرا که هر چقدر این تعامل پدر فرزندی بیشتر باشد، مطمئنا مسیر خدمت ما در راه قانونی تاثیر گذارتر خواهد بود.

در ادامه نیز طرفین به طرح برخی مسائل اداری پرداخته و در خصوص چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو در فرماندهی انتظامی استان مازندران به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها