بیانیه فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین به مناسبت روز کارگر؛

کارگران به عنوان رزمندگان عرصه اقتصاد اهداف استعماری دشمنان را ناکام گذاشتند

امیر «شفیعی» به مناسبت روز کارگر بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۴۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹ - 30April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان با صدور پیامی فرا رسیدن «روز کارگر» را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

"کسی که برای تأمین معاش و مایحتاج زندگی خانواده‌اش تلاش کند، مانند رزمنده‌ای است که در راه خدا می‌جنگد. " امام صادق علیه السلام

تردیدی نیست که بنای توسعه و پیشرفت کشور بر پایه همت و تلاش خستگی ناپذیر کارگران پرتلاش و غیور ایرانی شکل گرفته است و بدون کوشش این عزیزان پیشبرد تمامی امور تقریبا غیر ممکن بود.

در این سال‌ها که در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار گرفته ایم و تحریم‌های ظالمانه از هر سو بر مردم ایران وارد شده است؛ این کارگران بودند که به عنوان ستون فقرات اقتصاد مقاومتی و رزمندگان عرصه اقتصاد، دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود که همانا استعمار و استثمار ملت ایران بود ناکام گذاشتند.

اینجانب ضمن ادای احترام به جامعه بزرگ و غیور کارگری کشوری؛ فرا رسیدن «روز کارگر» را به کارگران سربلند و والاهمت ایران اسلامی و خانواده محترم آنان تبریک و تهنیت می‌گویم.

امید است که تمامی مسئولان دست‌های این عزیزان را که بوسه گاه نبی مکرم اسلام (ص) بود را همواره با تمام توان در دست بگیرند و از موانع، مشکلات و رنج‌های دنیوی آنان بکاهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار