شناسایی هویت پیکرهای مطهر ۲ شهید استان البرز

سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، از تفحص پیکر‌های مطهر شهیدان «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» و شناسایی هویت آن‌ها خبر داد.
کد خبر: ۶۶۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳ - 30April 2024

پیکر‌های مطهر ۲ شهید استان البرز تفحص و هویت آن‌ها شناسایی شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «امیرحسین دانش‌کهن» سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا اظهار داشت: پیکر‌های مطهر دو شهید دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» پس از سال‌ها دوری از وطن، تفحص و هویت آن‌ها شناسایی شد.

سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به این‌که با همکاری امور ایثارگران سپاه و متولیان امر، مراتب شناسایی پیکر‌های مطهر این شهیدان والامقام به اطلاع خانواده معظم آن‌ها رسید، افزود: پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» روز جمعه مورخ ۱۴ اردیبهشت پس از از مصلی مهرشهر پس از اقامه نماز جمعه تشییع و در گلزار شهدای امام‌زاده طاهر (ع) به خاک سپرده خواهد شد.

دانش‌کهن ادامه داد: پیکر مطهر شهید «جهانگیر بیات» نیز روز شنبه ۱۵ اردیبهشت مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت ۱۰، از میدان نماز ماهدشت تشییع و در گلزار شهدای بی‌بی سکینه به خاک سپرده می‌شود.

شهید «جهانگیر بیات» متولد یکم مهر سال ۱۳۴۲ بود که ۲۱ بهمن سال ۱۳۶۱ در عملیات «والفجر مقدماتی» در فکه به شهادت رسید و شهید «محمدرضا غضبان احمدی» نیز متولد چهارم اردیبهشت سال ۱۳۴۳ بود که یکم مهر سال ۱۳۵۹ در تک دشمن در جاده خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار