سرپرست معاون فرهنگی و امور جوانان خراسان جنوبی:

بیشترین شهدای کشور، جوانان هستند

در راستای فضاسازی فرهنگی برگزاری در بهمن ماه سال جاری، جمعی از مسئولین ورزش و جوانان خراسان جنوبی به دیدار خانواده ورزشکار شهید کاظم خائف رفتند.
کد خبر: ۶۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱ - 16January 2016

بیشترین شهدای کشور، جوانان هستند

به گزارش دفاع پرس از بیرجند، مهدی قناد سرپرست معاون فرهنگی و امور جوانان خراسان جنوبی حضور در محضر خانواده شهدا را موجب جاری شدن خیر و برکت و حاکم شدن فضای فرهنگی در کار و خدمات رسانی بهتر خادمین نظام به مردم دانست و تصریح کرد: ثمره خون شهداست که پس از گذشت 37 از انقلاب اسلامی و کوران و تندباد حوادث زمانه،این نظام هر روز متعالی و مترقی تر در ریل توسعه و پیشرفت به پیش می تازد.

قناد با بیان اینکه بیشترین شهدای کشور را جوانان تشکیل می دهند، بصیرت و ولایت مداری و حضور پررنگ آنان را در عرصه های پیروزی انقلاب، دفاع از میهن و میدان های سازندگی و پیشرفت با خوداتکایی و خودباوری را انکارناپذیر و فراموش ناشدنی دانست و بیان داشت: جوانان امروز، راه شهدای جوان دیروز را ادامه می دهند و این جبهه فرهنگی با قوت و جدیت دنبال می شود.

برادر گرانقدر شهید کاظم خائف وظیفه جوانان را انتخاب راه شهدا و ادامه دهی آن دانست و بر قوی شدن آنان با ورزش و پرورش روح آنان با بصیرت و معنویت تاکید کرد.

در این جلسه حسن عزیزی مشاور مدیرکل در امور ایثارگران و سید عباس رضوی کارشناس فرهنگی و امور جوانان نیز حضور داشتند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار