رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه:

شوراهای شهر و روستا نتیجه انقلاب اسلامی برای خدمت به مردم هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا نتیجه انقلاب اسلامی برای خدمت به مردم هستند که با رای مستقیم ملت انتخاب می شوند.
کد خبر: ۶۶۵۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵ - 05May 2024

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت الاسلام «علی خلیفاوی» رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه، با اشاره به انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شوراهای اسلامی شهر و روستا نتیجه انقلاب اسلامی برای خدمت به مردم هستند که با رای مستقیم ملت انتخاب می شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا نمادی از مردم سالاری دینی و همچنین ظرفیتی عظیم برای خدمت رسانی به شهروندان جامعه به شمار می روند که آن را باید یکی از ثمرات مهم انقلاب شکوهمند اسلامی دانست.

همچنین حجت الاسلام علی خلیفاوی افزود: شوراها به عنوان برگزیده مردمی احترام ویژه ای در بین مسئولان دارند، ادامه داد: طبق دستور قرآن کریم (و امرهم شوری بینهم)، مجلس شورای اسلامی، شورای استان، شهرستان، شهر، محل، بخش، روستا و نظایر این ها از ارکان تصمیم گیری و اداره امور کشور هستند که در راستای خدمتگزاری صادقانه به مردم فعالیت می کنند.

حجت الاسلام خلیفاوی در ادامه با اشاره به حوادث عزه و جنایات رژیم صهیونیستی گفت: تاکنون بیش از ۳۴ هزار نفر در سرزمین های اشغالی جان خود را از دست دادند که بخش اعظم آنها کودکان و زنان بی گناه هستند.

خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه بیان کرد: جنایت های این رژیم غاصب باعث شده که اساتید و دانشجویان کشورهای غربی نیز علیه این نسل کشی واکنش نشان دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه در پایان با اشاره به عملیات موفق وعده صادق نیز گفت: طبق وعده رهبر معظم انقلاب مبنی بر تنبیه رژیم صهیونیستی عملیات وعده صادق در حالی موفقیت آمیز بود که بیش از ۱۰ کشور به حمایت از رژیم صهیونیستی آماده شده بودند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها