بخوانیم و بسازیم/ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

عرضه کتاب تنها شهید اروپایی دفاع مقدس در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

انتشارات حماسه یاران که سال گذشته با کتاب «تنها گریه‌کن» در نمایشگاه کتاب تهران جریان‌سازی کرد، ۱۱ کتاب تازه به سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آورده است.
کد خبر: ۶۶۶۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰ - 08May 2024

عرضه کتاب تنها شهید اروپایی دفاع مقدس تا مرور خاطره عماد مغنیه در «حاج فلسطین»به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، «علی‌اصغر سعدآبادی» مدیر غرفه انتشارات حماسه یاران با بیان اینکه نشر حماسه یاران با نگاه ملی و بین‌المللی به مسئله جهاد و شهادت می‌پردازد، اظهار داشت: کتاب «تنهاگریه کن» پرفروش‌ترین کتاب سال گذشته ما بود که تاکنون ۱۹۰ بار تجدید چاپ شده است. 

وی به معرفی کتاب‌های جدید این نشر پرداخت و افزود: «نذر آب»، زندگی‌نامه شهید مدافع حرم عباس آبیاری، «من مادرم، فرید» روایت زندگی و زمانه مهندس سید فریدالدین معصومی به روایت مادر شهید که در جریان حمله تروریستی به حرم شاه‌چراغ به شهادت رسید و رمان «موسیو کمال» به قلم بهرام دانشگر است که به زندگی کمال کورسل تنها شهید اروپایی دوران دفاع مقدس پرداخته از آثار تازه منتشر شده است که به نمایشگاه کتاب آورده‌ایم.

مدیر غرفه حماسه یاران تصریح کرد: کتاب «تبعیدی‌ها» روایتی از روزهای اسارت حاج محسن کرمی است. «پنجره‌ای رو به خانه ما» از مجموعه کتاب‌های جوانه که به روایت زندگی زهرا صادقی مادر ۱۰ فرزند می‌پردازد و به قلم راضیه ترکان و به کوشش مجموعه روایت‌خانه به مسئله جوانی جمعیت پرداخته است. 

سعدآبادی ادامه داد: کتاب «درس‌های مجید» روایت زندگی منصوره بهمنی مادر شهید مجید سیفی است که به قلم سید میثم موسویان منتشر شده است. «خانواده ابدی» روایت زندگی شهید عشرت اسکندری که به قلم معصومه رامهرمزی منتشر شده است.

وی گفت: کتاب «عروس حاج غلامحسین» روایت زندگی راضیه صادقی مادر شهیدان اسحاق و مجید صادقی است که صفرزاده آن را به تحریر در آورده است. «پرواز ۳۳ فرانکفورت قدس» زندگی داستانی سردار سرتیپ حاج درویش شریفی است که مصطفی رضایی آن را نوشته است.

مدیر غرفه حماسه یاران تصریح کرد: «حاج فلسطین» مرور خاطره‌محور و تحلیل زندگی شخصی، اعتقادی و نظامی شهید عماد مغنیه از کودکی تا شهادت است که به قلم الهه آخرتی به نگارش درآمده است. این کتاب جامع ترین کتاب درباره شهید عماد مغنیه است.

سعدابادی با بیان اینکه تمام آثار منتشر شده در انتشارات حماسه سازان با ۲۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود، گفت: تمام آثار منتشر شده این انتشارت در بخش مجازی نمایشگاه وجود دارند و علاقه‌مندان در سراسر کشور می‌توانند از طریق سامانه مجازی آن‌ها را خریداری کنند. 

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس مستقر در نمایشگاه کتاب تهران، غرفه انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و صریر، در مصلی امام خمینی (ره) و بخش عمومی شبستان اصلی، راهروی ۶، به نام غرفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس میزبان اهالی کتاب و کتاب‌خوانی خواهد بود و غرفه کودک و نوجوان این مجموعه نیز در سالن کودک درب شماره ۹ نبش راهروی ۲ غرفه شماره ۱۲۲ به نام غرفه صریر کودک و نوجوان میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار