امام جمعه چرداول:

معلمان تربیت کننده مدیران آینده کشور هستند

حجت‌الاسلام «فریادی» گفت: معلمان تربیت کننده مدیران آینده کشور هستند که با تعلیم مناسب و درست می‌توانند یک مدیر در تراز جامعه اسلامی پرورش داد.
کد خبر: ۶۶۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵ - 08May 2024

معلمان تربیت کننده مدیران اینده کشور هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین «احمد فریادی» امام جمعه شهرستان چرداول در همایش تجلیل از معلمان نمونه شهرستان چرداول اظهار داشت: خداوند نخستین معلم است، در قرآن به آیاتی بر می‏‌خوریم که خداوند خود را به عنوان معلم‏ معرفی کرده و همین طور اولین کسی که قرآن را به حضرت رسول اکرم (ص) آموخت، از این جهت احترام گذاشتن به معلم و استاد، احترام به خداوند است.

وی افزود: دین مبین اسلام تنها دینی است که سفارش ویژه و مؤکد به کسب علم و دانش و تعلیم و تربیت و تعقل و تفکر دارد از همین رهگذر کار معلمی، کاری مقدس در این دین آسمانی محسوب می‌شود.

امام جمعه چرداول ابراز داشت: شهید «مطهری» هم فیلسوف و فقیه هم نویسنده وهم خطیب توانمندی بودند، اما به ایشان لقب معلم دادند، زیرا معلمی وظیفه سنگین وخطیری است که با دانش آموزان واینده سازان کشور ارتباط دارند.

این مسئول ادامه داد: معلمان تربیت کننده مدیران آینده کشور هستند که با تعلیم مناسب و درست می‌توانند یک مدیر در تراز جامعه اسلامی پرورش داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار