استاندار فارس:

مشارکت در انتخابات خواست مردم برای تعیین سرنوشت خودشان را به دنبال دارد

«ایمانیه» با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات، گفت: پیام مشارکت مردم در انتخابات این است که ما مردم و شهروندان می‌خواهیم از حق خود برای تعیین سرنوشت استفاده کرده و حاضر نیستیم این حق را به دیگران واگذار کنیم.
کد خبر: ۶۶۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴ - 10May 2024
مشارکت در انتخابات خواست مردم برای تعیین سرنوشت خودشان را به دنبال داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس صبح امروز، ۲۱ اردیبهشت با حضور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، رأی خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی جایگاه ویژه‌ای در تعیین سرنوشت کشور هم در انتخاب هیئت دولت و انتخاب وزرا و هم در تصمیماتی که منجر به وضع، نظارت و اجرای قوانین می‌شود، دارد.
 
استاندار فارس تاکید کرد: باید از تعیین سرنوشتی که به خود مردم واگذار شده، به عنوان یک عبادت خدواند متعال استفاده کرد و همانند نماز اول باید به جای آورده شود؛ پیام مشارکت مردم در انتخابات این است که ما مردم و شهروندان می‌خواهیم از حق خود برای تعیین سرنوشت استفاده کرده و حاضر نیستیم این حق را به دیگران واگذار کنیم.
 
وی در پایان تصریح کرد: مردم شیراز همزمان با آغاز رای‌گیری حضوری گسترده در صندوق‌های داشتند که امید است تا پایان وقت رأی‌گیری تداوم یابد و آرای ما شبیه دور اول و پررنگ‌تر از ادوار گذشته باشد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار