فرمانده نیروی هوایی ارتش عنوان کرد؛

ابتکار کارکنان «نهاجا» برای تسلیح بمب‌افکن‌ها

امیر سرتیپ «واحدی» به اقدام جهادی و مبتکرانه کارکنان نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس به‌منظور سرعت بخشیدن به تسلیح بمب‌‌افکن‌های این نیرو اشاره کرد.
کد خبر: ۶۶۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶ - 11May 2024

امیر سرتیپ واحدیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش در پایگاه شکاری وحدتی دزفول اظهار داشت: در روزهای اول جنگ تحمیلی، این نیروی هوایی قهرمان بود که با تقدیم شهدای بزرگی وارد میدان شد و برای دفاع از اسلام، کیان اسلامی و شرف ایرانی با نیروهای تا بن دندان مسلح رژیم بعثی جنگید.

امیر سرتیپ واحدی افزود: در آغاز جنگ، دستور تخلیه پایگاه وحدتی صادر شده بود؛ ولی دلیرمردان آن زمان که جان در کف اخلاص داشتند تا قطره آخر خون ایستادند و با اقتدار و شجاعت جنگیدند.

وی با اشاره به سختی‌های نبرد در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در آن زمان کارکنان نیروی هوایی ارتش به‌منظور سرعت بخشیدن به پرواز پرنده‌ها، بمب‌ها را روی دوش می‌گذاشتند و در سریع‌ترین زمان ممکن هواپیماها را مسلح و آماده نبرد و عملیات می‌کردند.

فرمانده نهاجا در پایان خطاب به دانشجویان گفت: آینده ارتش و ایران اسلامی دست شما جوانان است. نظام جمهوری اسلامی افسری می‌خواهد که دو بال تخصص و تعهد داشته باشد که این دو بال در گرو ایمان و اعتقاد قوی است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها