سردار «حسنی آهنگر» عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی شد

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) با حکم رئیس جمهور «عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی» شد.
کد خبر: ۶۶۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶ - 08May 2024

سردار حسنی آهنگربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا حسنی آهنگر» فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع)، طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور به عنوان «عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی» منصوب شد.

در این حکم آمده است: در اجرای ابلاغیه شماره ۱۶۳۰۳۹ مورخ هشتم آذرماه ۱۴۰۲ و با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و سوابق اجرایی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی منصوب می‌شوید.

رئیس جمهور در این حکم تأکید کرد: نظر به ضرورت بهره مندی بیشینه از فرصت‌های پیش رو در حوزه فناوری هوش مصنوعی انتظار دارد با همکاری مجددانه سایر اعضا و حضور فعال در جلسات این شورا، نسبت به تحقق انتظارات و اهداف تشکیل شورای ملی راهبری هوش مصنوعی و دستیابی به جایگاه پیشتاز و پایدار در میان سایر کشور‌ها اهتمام ورزید.

حجت‌الاسلام رئیسی در ادامه این حکم، توفیقات روزافزون حسنی آهنگر را در انجام شایسته وظایف محوله، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسألت کرد.

سردار حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) و استادتمام این دانشگاه دارای دکتری تخصصی مهندسی کامپیوتر- گرایش هوش مصنوعی و رباتیک دانشگاه علم و صنعت ایران در سال‌های ۱۳۹۰-۱۳۸۵ است.

وی همچنین کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی کامپیوتر - نرم‌افزار و سخت‌افزار از دانشگاه علم و صنعت ایران در سال‌های ۱۳۸۴-۱۳۸۲ و کارشناسی مهندسی برق - الکترونیک را از دانشگاه جامع امام حسین (ع) در سال‌های ۱۳۷۲-۱۳۶۸ دریافت کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار