مدیر جدید مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان معرفی شد

سرهنگ دوم پاسدار «هجریان» به عنوان مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان معرفی شد.
کد خبر: ۶۶۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱ - 12May 2024

مدیر جدید مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان معرفی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، شورای اداری شهرستان آبادان امروز به ریاست «احسان عباسپور» معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان و با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در سالن جلسات فرمانداری آبادان برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در این جلسه با اشاره به پاسخ کوبنده ایران اسلامی به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: پاسخ ما در محاسبات نظامی بی نظیر بود، سری‌ترین و مخفی‌ترین پایگاه‌های دشمن را مورد هدف قرار دادیم و نشان دادیم که هیمنه‌ رژیم صهیونیستی را چگونه می‌توانیم در هم بشکنیم.

وی افزود: مدیران در هر سطحی در نظر داشته باشند که خدمت به مردم می‌تواند توشه آخرت مدیران و مسئولان باشد، تنور دفاع مقدس هیچگاه نباید سرد شود، هرکس با هر هنر و توانی که دارد باید دوران دفاع مقدس را برای نسل جدید روایت کند.

در پایان این جلسه سرهنگ دوم پاسدار «صادق هجریان» به مدت دو سال به عنوان مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان معرفی و ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله سرهنگ پاسدار «رضا صریحی» مدیر پیشین این مرکز، حکم مسئولیت مشاور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان به وی اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار