کتاب صوتی «مأمور خدا» منتشر شد

بیست و هشتمین کتاب صوتی معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه با عنوان «مأمور خدا» منتشر شد.
کد خبر: ۶۶۶۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴ - 12May 2024

کتاب صوتی «مأمور خدا» منتشر شدبه گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، کتاب «مأمور خدا» توسط انتشارات کیهان به چاپ رسید. این کتاب بر اساس یک واقعیت تاریخی است و از کتاب‌های خاطرات «همیلتون جردن»، رئیس ستاد کاخ سفید در دوران ریاست جمهوری جیمی کارتر و کتاب مشهور «هدف تهران»، نوشته جولیتو کیه‌زا روزنامه نگار ایتالیایی است که با استناد روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های خارجی مخصوصا آمریکا نوشته شده است.

جلد ۵۸ این مجموعه روایتی داستانی از عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس می‌باشد که در آن نیرو‌های ویژه آمریکایی قصد داشتند با حمله به سفارت آمریکا در تهران، جاسوسان خود را از ایران فراری دهند. شما با خواندن جلد ۵۸  کتاب نیمه پنهان، با اتفاقات درون  نیرو‌های ویژه آمریکایی معروف به دلتا همراه می‌شوید و به ترس آنها را از رویارویی با نیرو‌هایی ایرانی پی خواهید برد.

«جز این بود که یک دست غیبی در کار است؟ نباید بیدار بشوند آنهایی که توجه به معنویات ندارند و به این غیب ایمان نیاورده‌اند؟ نباید بیدار بشوند؟ کی این هلی‌کوپتر‌های آقای کارتر را که می‌خواستند به ایران بیایند ساقط کرد؟ ما ساقط کردیم؟ شن‌ها ساقط کردند، شن‌ها مأمور خدا بودند، باد مأمور خداست، قوم عاد را باد از بین برد. این باد مأمور خداست، این شن‌ها همه مأمورند.» [صحیفه امام (ره)؛ جلد ۱۲؛ صفحه ۳۸۰]کتاب «مأمور خدا» به عنوان بیست و هشتمین کتاب صوتی معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه تبدیل به کتاب صوتی شده است و به همراه بیست و هفت کتاب صوتی دیگر از درگاه اینترنتی سراج اندیشه قابل دریافت می‌باشد.

انتهای پیام/ 801

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار