فردا برگزار می‌شود؛

نخستین نشست فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس دوازدهم

زنگنه از برگزاری نخستین نشست فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس دوازدهم در دوشنبه هفته جاری خبر داد و گفت: امیدواریم این فراکسیون در مجلس آینده پرچمدار اقدامات محتوایی و تقنینی در کنار فراکسیون های سیاسی و تخصصی باشد.
کد خبر: ۶۶۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲ - 12May 2024

نخستین نشست فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس دوازدهمبه گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «محسن زنگنه» رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس یازدهم در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این فراکسیون از فراکسیون‌های مجلس یازدهم بود که نمایندگان جوان عضو آن بودند و توانست در ۴ سال فعالیت خود در حوزه تقنین، دانش بنیان، اصلاح ساختار بودجه، جهش مسکن، جوانی جمعیت و مسائلی از این دست گام‌های بزرگی را بردارد.

وی افزود: در حوزه مدیریت و هیات رئیسه مجلس جمع قابل توجهی از نمایندگان جوان را داشتیم و تعدادی از نمایندگان جوان هم عضو هیات رئیسه کمیسیون‌ها بودند و در کمیسیون تلقیق لایحه بودجه هم نقش بسیار مهمی را ایفا کردند.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس یازدهم از برگزاری نخستین نشست فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس دوازدهم در دوشنبه هفته جاری خبر داد و گفت: حدود ۸۵ تا ۹۰ نماینده منتخب مجلس دوازدهم در رده سنی ۴۰ تا ۴۹ در این نشست شرکت می‌کنند و در این رابطه هیچ مرزبندی لیستی و سیاسی وجود ندارد و از همه دعوت کردیم در این نشست حضور یابند و امیدواریم مورد استقبال نمایندگان قرار گیرد.

زنگنه یادآور شد: نمایندگان در پنل‌های تخصصی به بیان تجربیات خود می‌پردازند البته در این نشست برخی از اعضای شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای هماهنگی سران قوا و تعدادی از مدیران حوزه قوانین مجلس هم حضور خواهند یافت؛ امیدواریم فراکسیون گام دوم در مجلس آینده پرچمدار اقدامات محتوایی و تقنینی در کنار فراکسیون‌های سیاسی و تخصصی باشد. 

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها