مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد؛

درخشش جهادگران خراسان جنوبی در جشنواره ملی جهادگران

«هنری» از درخشش جهادگران خراسان جنوبی در اختتامیه چهارمین جشنواره ملی جهادگران کشور خبر داد و گفت: برادر جهادگر «داوود اکبری» رتبه سوم در حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی و برادر جهادگر «محمد جواد جوادی» رتبه اول در بخش تولید فیلم و مستند را به خود اختصاص دادند.
کد خبر: ۶۶۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳ - 12May 2024

درخشش جهادگران خراسان جنوبی در جشنواره ملی جهادگرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «مهدی هنری» مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: چهارمین جشنواره ملی جهادگران همزمان با هفته بسیج سازندگی و دهه کرامت در محل سالن همایش دانشگاه انقلاب اسلامی تهران با حضور سردار «سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار «زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و سایر مسئولان کشوری برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جشنواره یک‌ هزار نفر از جهادگران سراسر کشور حضور داشتند از درخشش جهادگران خراسان جنوبی در اختتامیه چهارمین جشنواره ملی جهادگران کشور خبر داد و بیان داشت: برادر جهادگر «داوود اکبری» رتبه سوم در حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی و برادر جهادگر «محمد جواد جوادی» رتبه اول در بخش تولید فیلم و مستند را به خود اختصاص دادند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی اشاره به اینکه در این جشنواره از راه‌یافتگان بخش استانی و بخش ملی در بخش‌های مختلف تجلیل شد، مطرح کرد: استان خراسان جنوبی از نظر تعداد اثر دریافتی به جشنواره و نحوه برگزاری اختتامیه جهادگران استانی به عنوان استان برتر شناخته شد.

هنری در ادامه یکی از نیازهای اساسی گروه‌های جهادی را تجهیز قرارگاه‌های عملیاتی برای استفاده بهینه از گروه‌های جهادی در مأموریت‌ها و مواقع بحران ذکر کرد و افزود: بر این اساس اولین اقدام برای قرارگاه‌های جهادی در سال جاری تجهیز قرارگاه‌ها است.

وی اعلام کرد: با کمک سازمان بسیج و بسیج سازندگی خراسان جنوبی ۲۶۰ قلم از تجهیزات در حوزه زیرساختی، عمران و رسانه در اختیار قرارگاه‌های جهادی شهرستان‌ها با هدف پوشش گروه‌های جهادی قرار می‌گیرد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته با استانداری خراسان جنوبی مقرر شد ظرفیت‌های استان در بحث تجهیز در برنامه‌ها باشد و بتوانیم در سال ۱۴۰۳ با اولویت قرارگاه‌ها تجهیز قرارگاه‌هایی که سابقه بیشتری دارند و مجهز به مکان مشخص هستند اقدام شود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار