تقدیر از رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد

اختتامیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد به میزبانی بافق استان یزد برگزار شد و در این مراسم از احسان قائدی، رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تقدیر شد.
کد خبر: ۶۶۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲ - 13May 2024

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، پانزدهیم دوره از جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۱ ادیبهشت‌ماه به میزبانی بافق در استان یزد با حضور ۱۴ گروه نمایشی از سراسر کشور برگزار شد و دو گروه از استان چهارمحال و بختیاری نیز در این جشنواره حضور داشتند.

در اختتامیه این رویداد ملی از احسان قائدی، رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به پاس تلاش‌های وی و پیشرفت هنر تئاتر بچه‌های مسجد در استان قدردانی شد.

تئاتر بچه‌های مسجد حوزه هنری با ساماندهی گروه‌های مسجدی در چهارمحال و بختیاری زیرنظر دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری توانست ۴۵ گروه نمایش را ساماندهی کند.

حمایت مالی، برگزاری کارگاه آموزشی، برگزاری همایش استانی تئاتر بچه‌های مسجد، در اختیار قرار دادن متون نمایشی با موضوع بچه‌های مسجد و... بخشی از خدمات حوزه هنری به گروه‌های تئاتر بچه‌های مسجد است.

در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد حوزه هنری بیش از ۲۲۲ اثر بازبینی شدند و در نهایت ۱۴ اثر به مرحله نهایی راه یافتند که نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب‌الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفید دشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته از استان در جشنواره پانزدهم بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار