بازیگران چهارمحال و بختیاری در جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد خوش درخشیدند

بازیگران استان چهارمحال و بختیاری با کسب سه مقام بازیگری برتر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد خوش درخشیدند.
کد خبر: ۶۶۶۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴ - 13May 2024

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد دوره پانزدهم خود را از ۱۸ الی ۲۱ ادیبهشت‌ماه به میزبانی بافق یزد با حضور ۱۴ گروه نمایشی از سراسر کشور برگزار کرد که از این تعداد دو گروه از استان چهارمحال و بختیاری بود.

در این جشنواره که بیش از ۲۲۲ اثر بازبینی شدند در نهایت ۱۴ اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب‌الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته از چهارمحال و بختیاری در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد بودند.

در بخش بازیگری زن «زهرا احمدی سفید دشتی» و «مبینا معصومی سفید دشتی» از شهر بروجن استان چهار محال و بختیاری برای بازی در نمایش گیلدا تقدیر شده و جایزه نقدی دریافت کردند همچنین در این بخش «نسیم سلطانی‌نسب» از شهر فارسان استان چهارمحال و بختیاری برای بازی در نمایش لیلا جایزه بازیگری را دریافت کرد.

در این جشنواره بیش از ۵۰ بازیگر زن در نمایش‌ها ایفای نقش می‌کردند که هیات داوران ۸ بازیگر زن را به عنوان بازیگران برتر جشنواره معرفی کرد.

گفتنی است، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد به دبیری «سیدمصطفی موتورچی» و داوری «اعظم بروجردی» «الهام چرخنده» و «وفا طرفه» از سوی مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی در بافق یزد برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار