فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن خبر داد؛

اعزام بسیجیان شهرستان بن به راهیان نور

«کریمی» گفت: کاروان۴۴ نفره از فرماندهان و مسئولین بسیج شهرستان بن در قالب یک اتوبوس به اردوی راهیان نور شمال غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۶۶۷۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱ - 13May 2024

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «محسن کریمی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعزام کاروان ۴۴ نفره از بسیجیان شهرستان بن به اردوی راهیان نور شمال غرب کشور، اظهار داشت: این کاروان در قالب یک اتوبوس به متاطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

وی افزود: این اردو به مدت چهار شبانه‌روز ادامه دارد و بسیجیان علاوه‌بر بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس از روایتگری راویان دفاع مقدس در طول مسیر، اساتید و مربیان مجرب و توانمند در راستای تبیین مسائل مهم روز از جمله جهاد تبیین بهره‌مند می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن خاطرنشان کرد: بیان جایگاه و اهمیت فرهنگ مقاومت، پایداری و استقامت در مسیر حق، دشمن شناسی و استکبارستیزی و نیز ارتباط جنگ دیروز و امروز، چرایی و چگونگی نقش و وظیفه امروز ما و توجه به مفهوم و آثار جنگ ترکیبی و نقشه شوم دشمنان داخلی و خارجی و درنهایت توجه و تبعیت از ولی امر مسلمین به عنوان چراغ راه در حوادث فتنه گون و رهایی از ظلمتکده شیاطین از مهم‌ترین مباحث تبیینی در این مسیر نورانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار