سرلشکر سلامی:

آمریکا قوی‌ترین دشمن خود را ایران می‌داند

فرمانده کل سپاه با اشاره به جنگ ایران و استکبار جهانی در عرصه‌های نظامی، اطلاعاتی، سیاسی و روانی، گفت: آمریکا قوی‌ترین دشمن خود را ایران می‌داند.
کد خبر: ۶۶۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹ - 13May 2024

فرمانده کل سپاهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (دوشنبه) در همایش سراسری بسیج اقشار (در مسیر اعتلاء) اظهار داشت: بسیج در همه صحنه‌های سخت و نبرد‌های وسیع و جدال‌ها با دشمن در همه عرصه‌ها، سهم تعیین‌کننده و تمام‌کننده‌ای را بر عهده داشته است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دشمن از آغاز انقلاب تلاش کرده که انقلاب و نظام از فضای جنگ خارج نشود، افزود: طی بیش از چهار دهه گذشته، همواره ما در هر جنگی اعم از نظامی، اطلاعاتی، سیاسی و روانی، با تمام ابرقدرت‌های استکبار جهانی، پنجه در پنجه افکنده‌ایم و نکته حائز اهمیت این بوده که با وجود آن که همیشه دشمن از ما قوی‌تر بوده، اما نتایجی بر خلاف انتظاراتش به دست آمده است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکا قوی‌ترین دشمن خود را ایران می‌داند، افزود: امروز دشمن می‌خواهد ما را از اقتصاد جهانی کنار بگذارد و منزوی کند و بر این اساس، تمرکز آرایشی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی وابسته به امپراطوری رسانه‌ای غرب، بر ضدیت با ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه تحریم نتوانست ملت ایران را وادار به پذیرش تصمیمات آمریکایی‌ها کند، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ و باعظمت ایران هرچه در مسیر تحریم پیش رفت، خودکفاتر شد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه تفکر انقلابیِ بسیج در تمامی عرصه‌ها ما را نجات می‌دهد، گفت: بسیج مجموعه‌ای از باورهای مولد قدرت است؛ بسیج، مکتب روح جهاد است؛ پیشگام بودن در تمام سختی‌ها، ماندن در صحنه و خنثی کردن توطئه‌های دشمن، از خصوصیات ممتاز بسیج است.

وی با بیان اینکه بسیج، معادل انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: اقشار بسیج همان شاکله‌ی انقلاب هستند؛ بسیج دانشجویی یک حرکت و روند است؛ بسیج هنرمندان صرفاً مختص هنرمندان بسیجی نیست، بلکه کار بسیج هنرمندان، تجلی ارزش‌ها در جهان هنر است.

فرمانده کل سپاه در پایان تأکید کرد: اگر در هر نقطه‌ای از عالم، تهدیدی علیه ما شکل بگیرد، به آن واکنش نشان خواهیم داد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها