پیام تقدیر فرمانده انتظامی گیلان از حضور باشکوه و حمایت مردم از طرح نور

سردار «ملکی» در پی اجتماع بزرگ مردم گیلان برای حمایت و قدردانی از مجریان طرح نور "عفاف وحجاب" با صدور پیامی از حضور شکوهمند و حمایت مردم تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۶۶۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۱ - 14May 2024

پیام تقدیر فرمانده انتظامی گیلان از حضور باشکوه و حمایت مردم از طرح نوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سردار «عزیزالله ملکی» فرمانده انتظامی استان گیلان در پی اجتماع بزرگ مردم گیلان برای حمایت و قدردانی از مجریان طرح نور "عفاف وحجاب" با صدور پیامی از حضور شکوهمند و حمایت مردم تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدای بزرگ را سپاسگزارم که در این برهه خاص و مهم تاریخ کشور و انقلابمان به ما توفیق انجام وظیفه در راه نظم، امنیت و آسایش و آرامش جامعه را عطا فرموده است.

حضور پر شور مردم ولایتمدار و متدین استان گیلان در این اجتماع بزرگ نشان از پشتیبانی انقلاب، نظام، امام (ره)، ولی‌فقیه و خادمان خودشان در مجموعه انتظامی هست.

بی‌تردید حضور شما مردم انقلابی گیلان در صحنه‌های مختلف خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن است و این بار گیلانی‌های سرفراز و ولایتمدار با حضور کم‌نظیرشان در این اجتماع بزرگ حمایت حداکثری خود را از اجرای طرح نور عفاف و حجاب و کارکنان فراجا اعلام کردند.

مردم فهیم گیلان در بزنگاه‌های انقلاب همواره با حضور هوشمندانه و آگاهانه خود دسیسه‌های خباثت آلود دشمنان را ناکام و نافرجام گذاشته‌اند.

اینجانب وظیفه خود میدانم از همه خواهران محترمه و برادران عزیز در استان که با حضور شکوهمند خود، قابی زرین در تاریخ این سرزمین ثبت کردند، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم و از خداوند متعال توفیقات روز افزون ملت بزرگ ایران را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار