با حضور فرمانده سپاه استان البرز؛

دومین جلسه هماهنگی جهت برگزاری بیست و پنجمین سالگرد یادیاران برگزار شد

دومین جلسه هماهنگی برای برنامه‌ریزی و برگزاری هر چه باشکوه‌تر بیست و پنجمین سالگرد همایش یادیاران دفاع مقدس استان البرز، با حضور فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) و مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، در سالن جلسات سپاه البرز برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۶ - 14May 2024

دومین جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بیست و پنجمین سالگرد یادیاران برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، در راستای برنامه‌ریزی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر بیست و پنجمین همایش یادگاران هشت سال دفاع مقدس استان البرز، دومین جلسه هماهنگی این همایش با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اعضای ستاد یادگاران در سالن جلسات سپاه برگزار شد.

در این جلسه که روز گذشته برگزار شد، حاضرین به بحث و تبادل نظر در خصوص جزئیات برگزاری مراسم از جمله سخنرانی، مداحی، برنامه‌های فرهنگی و جانبی وغیره پرداختند.

سردار حیدرنیا در این جلسه با تاکید بر اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، اظهارداشت: این همایش فرصتی ارزشمند برای تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده است.

وی همچنین از آمادگی کامل سپاه و سایر دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این همایش خبر داد و خاطرنشان کرد: این عزیزان با جانفشانی و فداکاری خود، امنیت و آرامش را برای کشورمان به ارمغان آوردند و ما وظیفه داریم یاد و خاطره آنها را گرامی بداریم و راه آنان را ادامه دهیم.

در ادامه این جلسه، سردار اسلامی به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده تاکنون پرداخت و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، برنامه‌های متنوع و فرهنگی متعددی برای این همایش تدارک دیده شده است که امیدواریم مورد استقبال مردم شهیدپرور استان  و یادگاران 8 سال دفاع مقدس، قرار گیرد.

بیست و پنجمین همایش یادگاران هشت سال دفاع مقدس استان البرز، همزمان با سراسر کشور در روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح در کانون شهید سبحانی کرج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها