مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مرکزی خبرداد؛

حضور متفاوت نشر راهیان آفتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

روزبه گفت: نشر راهیان آفتاب وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی است امسال در اولین حضور خود در نمایشگاه بین المللی کتاب در کنار سایر ناشران تخصصی دفاع مقدس بسیار متفاوت حضور پیدا کرده است.
کد خبر: ۶۶۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸ - 14May 2024

حضور متفاوت نشر راهیان آفتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران«بابک روزبه» مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مرکزی در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اراک از حضور نشر راهیان آفتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب خبرداد و اظهار داشت: نشر راهیان آفتاب وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی است امسال در اولین حضور خود در نمایشگاه بین المللی کتاب در کنار سایر ناشران تخصصی دفاع مقدس بسیار متفاوت حضور پیدا کرده است.

روزبه در ادامه افزود: در این نمایشگاه کتاب‌های حوزه دفاع مقدس استان که با مشارکت کنگره ملی نقش امام خمینی در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی از سال ۹۸ تاکنون به چاپ رسیده حضور پیدا کرده است.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مرکزی گفت:  نشر راهیان آفتاب سعی کرده بهترین آثار خود را به لحاظ کیفیت متن و مهندسی کتاب انتخاب کند تا بتواند نماینده خوبی در میان ناشران کشور باشد.

روزبه در پایان خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه ۶۹ عنوان کتاب نشر راهیان آفتاب در سالن شبستان غرفه ۱۳۰ در معرض علاقه‌مندان کتاب قرار گرفته است. ما به دنبال این هستیم تا به زودی فروشگاه تخصصی کتاب دفاع مقدس راهیان آفتاب را در استان مرکزی در مکانی شایسته در مرکز استان برای در دسترس قرار گرفتن عموم افتتاح کنیم. حدود ۲۵ عنوان کتاب کودک نیز برای کودکان در نشر راهیان آفتاب قرار داده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار