مدیرکل استاندارد ایلام:

زیست عفیفانه حضرت معصومه (س) الگوی دختران جامعه باشد

«محمدی» گفت:بهترین راه دستیابی دختران امروز به زیست عفیفانه در گرو الگوبرداری از شخصیت حضرت معصومه (س) است.
کد خبر: ۶۶۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰ - 14May 2024

زیست عفیفانه حضرت معصومه (س) الگوی دختران جامعه باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «یادگار محمدی» مدیرکل استاندارد ایلام در جشن دهه کرامت و تجلیل از دختران در این اداره کل اظهارداشت: بهترین راه دستیابی دختران امروز به زیست عفیفانه در گرو الگوبرداری از شخصیت حضرت معصومه (س) است.

وی افزود: نامگذاری روز ولادت حضرت معصومه (س) به عنوان روز ملی دختران فرصت ارزشمندی برای تبیین جایگاه زن در اسلام و معرفی سیره بانوی کرامت و تقویت هویت دینی جامعه بانوان و دختران ایران زمین است. 

«محمدی» با اشاره به اینکه دهه کرامت تداعی کننده عزم و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام جهان اسلام در حمایت از دین مبین اسلام و تثبیت جایگاه این مکتب انسان ساز در سراسر گیتی است گفت: بی شک دختران امروز کشورمان که مادران فردای میهن اسلامی هستند نقش بسیار مهمی در تعیین سرنوشت فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه ایفا خواهند کرد و باید همواره با تاسی از حضرت معصومه (س) و حرکت در مسیر آن اسطوره عفاف، با اقتدار و صلابت، پرچم با ارزش عفاف و عزت را برافراشته نگه دارند. 

مدیرکل استاندارد در ادامه افزود: بدون شک الگو برداری از آن شخصیت بزرگوار بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زیستی عفیفانه، همراه با سعادتمندی و بهروزی است چرا که مشارکت این قشر از جامعه در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ضرورت ارائه الگویی نظیر حضرت معصومه (س) به دختران را بیش از پیش اهمیت می‌بخشد. 

«محمدی» در پایان با تبریک میلاد مظهر قداست، عصمت، کرامت و مهربانی، حضرت فاطمه معصومه (س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت اظهار کرد: بهره مندی از سیره و روش زندگانی این بانوی عفیفه به منظور رشد معنوی، علمی و اخلاقی دختران نوجوان و جوان ایران ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار