استاندار مازندران:

امروز رسانه رکن تمدن سازی و تربیت است

«نوری» گفت: امروز رسانه رکن تمدن سازی و تربیت است و جامعه را برای تصمیم گیری تربیت می‌کند.
کد خبر: ۶۶۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸ - 14May 2024

امروز رسانه رکن تمدن سازی و تربیت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «یوسف نوری» استاندار مازندران عصر امروز در نشست با خبرنگاران که در آستانه سفر حجت الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور به استان مازندران در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، با اشاره به تشکیل حکومت علوی در مازندران به ویژگی‌های مردم دیار علویان پرداخت و اظهار داشت: استان مازندران مردم با سخاوتی دارد و این ویژگی را از امام علی علیه السلام آموختند.

وی با بیان اینکه ما اگر نقدپذیر نباشیم به جایی نمی‌رسیم، به ارکان تمدن سازی و تربیت و ارکان توسعه اقتصادی و پیشرفت و تعالی اقتصاد پرداخت و افزود: خانواده، حکومت، رسانه و نهاد‌های غیرانتفاعی و غیردولتی از ارکان هستند.  

استاندار مازندران با اشاره به اینکه امروز رسانه‌ها به عنوان مشاور فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: ما هم به عنوان مشاور از رسانه‌ها استفاده می‌کنیم.  

وی بیان کرد: امروز رسانه رکن تمدن سازی و تربیت است و جامعه را برای تصمیم گیری تربیت می‌کند.

استاندار مازندران با بیان اینکه امروز رسانه‌ها فراگیر شدند، گفت: رسالت رسانه‌ها خیلی سخت است و امروز لطیف‌ترین جلساتی بود که با رسانه‌ها داشتم.

استاندار مازندران با اشاره به وجود موانع و تأکید بر اینکه باید این موانع را برطرف کنیم، تصریح کرد: دیوان سالاری دیوار بین همه ماست و این را باید حل کنیم؛ باید ساز و کاری را ایجاد کنیم و جلسات فصلی را با موضوعات مشخص برگزار کنیم.  
 
وی با اشاره به اینکه تولید کاغذ در کارخانه چوب و کاغذ مازندران در زمان وزارتخانه از چهار هزار و ۷۰۰ تن به ۴۶ هزار تن رسیده است، تصریح کرد: همچنین بیش از ۱۲۵ نفر نیرو به مجموعه اضافه شدند.

نوری با اشاره به اینکه پرونده پتروشیمی بسته و رأی آن صادر شده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه صنایع بزرگ درآمدزا در استان وجود ندارد و تراز درآمد تأمین اجتماعی استان مازندران منفی است.

استاندار مازندران با بیان اینکه ۷۱ درصد مصوبات سفر اول دولت به استان مازندران انجام شد، از تامین یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل نیروگاه زباله سوز ساری خبر داد و گفت: باید امیدوار باشیم دهه مبارک فجر امسال این طرح به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار