روح الامینی: اقتدار امنیتی و دفاعی ایران در عملیات وعده صادق ۱ و ۲/ دشمنان ایران حاشیه امن ندارند

نماینده مردم تهران گفت: دشمنان ایران با دست و بازوی ۲۰۰۰ کیلومتری ما در هیچ نقطه کره زمین حاشیه امنی نخواهند داشت و نیرو‌های مسلح هر تعرضی را به این آب و خاک پاسخ خواهند داد.
کد خبر: ۶۶۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۳ - 20October 2024

«عبدالحسین روح‌الامینی» نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به اجرای عملیات وعده صادق یک و دو توسط جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایت و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و لبنان اظهار داشت: این عملیات نقطه عطفی در دفاع و پاسخ به بیش از ۷۵ سال جنایت، کشتار و قتل و غارت این باند تروریست بود.

روح الامینی: اقتدار امنیتی و دفاعی ایران در عملیات وعده صادق ۱ و ۲/ دشمنان ایران حاشیه امن ندارند

روح‌الامینی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با این حجم پهپاد، موشک‌های بالستیک و کروز و علی‌رغم دفاع چندلایه و حمایت ایالات متحده آمریکا و برخی از غربی‌ها نتوانستند دقت موشک‌های ما را به درستی رصد کنند و موشک‌های بومی ما به اهداف مشخص شده برخورد کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: دوربین‌ها حرکت نهایی این موشک‌ها را ضبط کردند و مشخص شد که دقت، نشانه‌روی و وسعت کار و تلاش نیروی هوافضای سپاه چگونه بوده و اوج اقتدار امنیتی و سیاسی ایران را به جهانیان اثبات کرد.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق با موفقیت به مرحله اجرا رسید، اظهار داشت: طراحی این عملیات با یک نظم مشخصی انجام شد و همه پشتوانه‌های لازم را هم داشت و هنگامی که یک تصمیم از راس نظام صادر می‌شود همه در همان راستا وظایف خود را به درستی انجام می‌دهند و اثربخشی هم دارد.

روح‌الامینی اضافه کرد: دشمنان ایران با دست و بازوی ۲۰۰۰ کیلومتری ما در هر نقطه کره زمین حاشیه امنی نخواهند داشت و نیرو‌های مسلح  هر تعرضی را به این آب و خاک پاسخ خواهند داد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار