مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

راهیان نور نشان دهنده نوع قدرت اعتقادی ما به شهداست

«واحد» گفت: راهیان نور نشان دهنده نوع قدرت اعتقادی ما به شهداست و اینکه ما هیچگاه از آرمان‌های خود کوتاه نخواهیم آمد.
کد خبر: ۶۶۷۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸ - 15May 2024

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس به پیام‌های مهم الگوی رفتاری شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: راهیان نور محلی برای انسجام، اخوت و یکپارچگی برای اتحاد است.

واحد افزود: در راهیان نور باید از وصایای شهدا، از سیر و سلوک شهدا درس یاد بگیریم و با آن عزت و عظمت از شهدا یاد کنیم و آنها را الگو رفتاری خود قرار دهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل با بیان اینکه در زمان جنگ فضای مجازی‌ وجود نداشت تا مظلومیت و فداکاری‌های رزمندگان ما را به نمایش بگذارد افزود:راهیان نور در حقیقت آن روحیه شهادت، ایثار، فداکاری، ولایت پذیر بودن و سلوک و منش شهدا را به ما می آموزد.

وی افزود: راهیان نور نشان دهنده نوع قدرت اعتقادی ما به شهداست و به دشمن نشان می‌دهیم که ما هیچگاه از آرمان های خود کوتاه نخواهیم آمد.

واحد ادامه داد: در برابر این هجمه همه جانبه دشمن تنها چیزی که می‌تواند جلوی آن را بگیرد همین فرهنگ دفاع مقدس است و هیچ رویداد دیگری توان مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را ندارد.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان معنا و مفهوم شهادت را درک نمی‌کنند، افزود: از وظایف مهم ما ادامه دادن راه شهداست. ما نباید اجازه دهیم اهداف شهدا و مکتب آن‌ها به فراموشی سپرده شود.

وی با بیان اینکه اردو‌های راهیان نور، فرهنگ دفاع مقدس و یاد شهدا را زنده نگه می‌دارد، یادآور شد: اردو‌های راهیان نور دارای برکات فراوانی است و علاوه بر تأثیرات معنوی زیاد بر روی بازدیدکنندگان، می‌تواند فرهنگ دفاع مقدس را ترویج دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار