سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران:

برنامه‌های دیدار مردمی رئیس جمهور در مازندران اعلام شد

«عزیز زاده گرجی» برنامه‌های دیدار مردمی حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور را در مازندران اعلام کرد.
کد خبر: ۶۶۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵ - 15May 2024

برنامه‌های دیدار مردمی رئیس جمهور در مازندران اعلام شدبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «قاسم عزیززاده گرجی» سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رئیس جمهور ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت در مصلی ساری و جمعه در دومین روز سفر استانی در نوشهر دیدار مردمی دارد.

عزیز زاده گرجی افزود: به توجه به نگاه دولت سیزدهم برای توسعه اقتصاد روستا‌ها مقرر شد رئیس جمهور از یک روستای این استان که الگوی پیشرفت و نمونه کشوری است بازدید کند و در این روستا با فعالان اقتصادی استان جلسه داشته باشد.

وی احیای واحد‌های راکد را نیز از راهبرد‌های دولت سیزدهم دانست و ادامه داد: نیز جشن احیای این واحد‌ها در دور دوم سفر با حضور رئیس جمهور در ساری برگزار می‌شود.

عزیز زاده گرجی با بیان اینکه در دور اول سفر استانی دولت به مازندران در بخش عمرانی ۱۷ هزار میلیارد تومان مصوب شده بود، گفت: ۷۱ درصد این مصوبات اجرایی شده است.

معاون استاندار مازندران افزود: ۱۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات نیز برای مجموعه و واحد‌های تولیدی و اقتصادی استان مصوب شده بود که بیش از این میزان تسهیلات پرداخت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار