مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

دیدار خانواده شهدای «خان‌طومان» با رئیس جمهور

سرهنگ «سلامی» گفت: به مناسبت «اردیبهشت مقاومت» خانواده شهدای «خان‌طومان» با حجت‌الاسلام «رئیسی» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان دیدار می‌کنند.
کد خبر: ۶۶۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰ - 15May 2024

خانواده شهدای «خان‌طومان» مازندران با رئیس جمهور دیدار می‌کنندسرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مازندران با گرامی‌داشت دهه کرامت، روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ اظهار داشت: در روز‌های عملیات بیت‌المقدس و حماسه فتح خرمشهر قرار داریم و این مناسبت نورانی- معنوی و ایام الله را تبریک عرض می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در چنین ایامی میزبان رئیس‌جمهور در مازندران هستیم، افزود: به مناسبت «اردیبهشت مقاومت» خانواده شهدای «خان‌طومان» مازندران با حجت‌الاسلام والمسلمین «رئیسی» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان دیدار می‌کنند.

این مسئول، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران را موزه شهدای استان، موزه عزت و افتخار مردم دیار علویان و نماد مجاهدت جوانان این استان برشمرد و افزود: هر دستگاهی قدمی برای پیشرفت این مجموعه بردارد در مسیر شهدا حرکت کرده و کار او عبادت و مجاهدت است.

سرهنگ سلامی ادامه داد: پیشرفت فیزیکی این مجموعه عظیم فرهنگی با عقب ماندگی سنواتی مواجه است و اتمام این پروژه عظیم در دولت انقلابی و مردمی و ارزشی حجت الاسلام «رئیسی» هدف‌گذاری شده است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با اشاره به دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به استان مازندران، از بازدید حجت الاسلام رئیسی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: با این بازدید بنای ما این است توجه مدیرام ملی و استانی به این مرکز جلب شود.

وی اظهار امیدواری کرد تا پایان دولت سیزدهم شاهد پیشرفت عمرانی امیدوارکننده‌ای در این زمینه باشیم.

این مسئول، اعتبار ۴۰۰ میلیاردی تومانی عمرانی و محتوایی جهت تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران، تهاتر یا معاوضه زمین‌های موجود در داخل طرح مرکز فرهنگی با زمین همجوار موزه متعلق به بنیاد مستضعفان (رفع تعارض)، تکمیل تانک فارم‌ها (نماد صنعت نفت در دفاع مقدس) با مشارکت فعالانه وزارت نفت و احداث و تکمیل پل شهدای غواص و جاده‌های منتهی به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران توسط وزارت راه و شهرسازی را از مهمترین نیاز‌های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران اعلام کرد.

به گفته سرهنگ سلامی، حضور رئیس جمهور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران وظیفه مدیران ملی و استانی را چند برابر می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار