شهردار همدان:

بانو «دباغ» در عرصه ملی و بین المللی معرفی شود

«حسینی» گفت: بانو «دباغ» از مبارزینی بود که در مسیر مبارزه و مقاومت استقامت کرده و با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که داشتند باید به بهترین نحو مطلوب در عرصه ملی و بین المللی معرفی شود.
کد خبر: ۶۶۷۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵ - 16May 2024

بانو «دباغ» در عرصه ملی و بین المللی معرفی شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان،  «سیدمسعود حسینی» شهردار همدان در دومین جلسه کمیته تبلیغات و فضاسازی شهری کنگره ملی بانوی مبارزه و انقلابی مرضیه حدیدچی (خواهر دباغ)، اظهار داشت: خانم دباغ از مبارزینی بود که در مسیر مبارزه و مقاومت استقامت کرده و  با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که در ابعاد شخصی و اجتماعی داشتند باید به بهترین نحو مطلوب در عرصه ملی و بین المللی معرفی شود.

وی ضمن تاکید بر شناخت و معرفت نسبت به این بانوی مبارز گفت: انتظار داریم سازمانها و متولیان ایده‌های نو را در هیئت های اندیشه ورز جهت تولید محتوا مطرح کنند و ما هم در مدیریت شهری آمادگی اجرایی کردن ایده ها را داریم. 

 شهردار همدان موضوع روایتگری برای معرفی شخصیت خانم دباغ را پر اهمیت خواهد و تصریح کرد: ارتباط هیئت های اندیشه ورز و کمیته تولید محتوا در ارایه خروجی های این کنگره بسیار اثر گذار خواهد بود‌.

وی خواستار مشارکت مردم در این خصوص شد و تصریح کرد: سازمان فرهنگی باید سازوکارهای لازم برای درگیر کردن مردم به ویژه بانوان در این کنگره را فراهم کند و جلسات منظم برای پیشبرد بهتر برنامه‌ها برگزار شود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار