مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی همزمان با سالروز فتح خرمشهر

سردار یوسفعلی‌زاده با اشاره به تصویب لایحه تامین بودجه مورد نیاز احداث ساختمان اصلی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی، از آغاز عملیات اجرایی احداث و تکمیل این پروژه همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۶۶۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸ - 16May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، بر اساس مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، مقر شده است از طریق تخصیص بخشی از بدهی شرکت بتن‌سازه تربت به‌عنوان یکی از مودیان شهرداری به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، عملیات عمرانی تکمیل این مرکز آغاز شود.

در همین راستا نشست مشترک سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با «محمدهادی محمدی‌مقدم» معاون اقتصادی شهرداری مشهد، «مجتبی زمانیان وحیدی» مدیرکل نظارت بر اجرای طرح های عمرانی شهرداری و «علی‌اکبر حسینعلی‌زاده» مدیرعامل شرکت بتن‌ساز تربت و پیمانکار پروژه در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

در این نشست سردار یوسفعلی‌زاده اظهار داشت: بحمدالله روز دوشنبه لایحه تامین بودجه مورد نیاز احداث و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس که از سوی شهرداری به شورای اسلامی شهر مشهد ارائه شده بود به تصویب رسید.

آغاز عملیات اجرایی تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی همزمان با سالروز فتح خرمشهر

وی افزود: تصویب این لایحه با سالگرد اجرای عملیات پیروزمندانه الی بیت‌المقدس همزمان شده که امیدواریم عملیات احداث ساختمان اصلی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی در سالروز فتح خرمشهر آغاز شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به توقف دو ساله پروژه احداث و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی و مطالبه جامعه ایثارگری از مسئولین استانی، لازم است آغاز عملیات اجرایی با برگزاری مراسمی با حضور مسئولین و پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت صورت گیرد تا آغاز به کار پروژه، نوید و خبر خوشی به پیشکسوتان دفاع مقدس و جامعه بزرگ ایثارگری استان باشد.

در ادامه این نشست محمدی‌مقدم در سخنانی بیان داشت: الحمدالله پیگیری‌های صورت گرفته برای ادامه عملیات اجرایی احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان نتیجه‌بخش بود و شرکت بتن‌ساز تربت که مجری برخی پروژه‌ها در سایر استان‌ها است و به‌عنوان بهترین پیمانکار شهرداری مشهد شناخته می‌شود، عهده‌دار این مهم شد.

آغاز عملیات اجرایی تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی همزمان با سالروز فتح خرمشهر

وی افزود: امیدواریم مقدمات کار هرچه زودتر انجام شود تا در سوم خرداد شاهد آغاز عملیات اجرایی باشیم.

حسینعلی‌زاده نیز در این نشست ابراز داشت: اجرای پروژه احداث و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی را لطف و عنایت خداوند می‌دانم و با تمام توان برای تحقق آن اقدام خواهم کرد.

در ادامه زمانیان در سخنانی بیان داشت: با توجه به سابقه درخشانی که پیمانکار پروژه در حوزه‌های عمرانی دارد مطمئن هستیم که کار به شایستگی به اتمام می‌رسد.

آغاز عملیات اجرایی تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی همزمان با سالروز فتح خرمشهر

در این نشست طرفین ضمن تبادل نظر در خصوص سازوکار آغاز عملیات اجرایی شامل انعقاد قرار داد، تجهیز کارگاه، برگزاری مراسم آغاز عملیات اجرایی، تصمیمات مقتضی را اتخاذ کردند.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها